Oss testetøser imellom

IMG_20180813_164623.jpg

Kaster meg på denne tråden selv om jeg hører til ivf damene
Klarte å få en kjemisk på egenhånd sist syklus, og da øyner jeg et lite håp.har lagt ivf på hylla i noen mnd.

Jeg fikk denne på cd 26, det er jo veldig sent for eggløsning nå tenker jeg. Jeg går rundt og venter på mensen.

Svak positiv eller negativ?
Jeg ser en veldig veldig svak strek på det ene bildet. Men lurer på om det er synet mitt som tuller med meg eller er det faktisk sant det jeg ser?
IMG_1357.JPG
IMG_1359.JPG
IMG_1360.JPG

Vis vedlegget 270613

Kaster meg på denne tråden selv om jeg hører til ivf damene
Klarte å få en kjemisk på egenhånd sist syklus, og da øyner jeg et lite håp.har lagt ivf på hylla i noen mnd.

Jeg fikk denne på cd 26, det er jo veldig sent for eggløsning nå tenker jeg. Jeg går rundt og venter på mensen.
Spennende!! Løp og kjøp g-test :joyful:

Men el så sent? Mener å ha lest et sted at npr el kommer såpass sent så er det ikke noe sjangs?.
Hm, det var nytt for meg.. Men altså null-bananas-sjangs kan det vel uansett ikke være? Hormonene og kroppen er jo tydeligvis i gang..
når pleier du ha el da? :happy:

Hm, det var nytt for meg.. Men altså null-bananas-sjangs kan det vel uansett ikke være? Hormonene og kroppen er jo tydeligvis i gang..
når pleier du ha el da? :happy:
Kan være jeg husker feil altså[emoji15] Har ikke testet så mye etter el det siste året, da jeg har holdt på med ivf. Mener å huske rundt cd 16 fra tidligere. Får bare hoppe på mannen etterpå[emoji3]

Kan være jeg husker feil altså[emoji15] Har ikke testet så mye etter el det siste året, da jeg har holdt på med ivf. Mener å huske rundt cd 16 fra tidligere. Får bare hoppe på mannen etterpå[emoji3]

Jeg har hørt at EL tester kan bli positive rett før mensen kommer. Er flere her inne som sier det. Hvorfor vet jeg ikke [emoji4]

Back
Topp