Oss testetøser imellom

Elsker når det blir happy ending på en pp!! :joyful: Har du noen formening om hvor langt du er nå? :happy:

Jeg har ingen aning. Jeg trooor kanskje el var rundt 31.07, men det blir litt som å skyte i blinde. den kom lovlig sent denne gangen og er jeg på cd40. Har testet hele uken for jeg trodde i utgangspunktet el var 23.07 og ikm på tirsdag, men har bare fått negative tester helt til i dag. Så da er jeg vel ca 5 minutter på vei:hilarious:

Jeg har ingen aning. Jeg trooor kanskje el var rundt 31.07, men det blir litt som å skyte i blinde. den kom lovlig sent denne gangen og er jeg på cd40. Har testet hele uken for jeg trodde i utgangspunktet el var 23.07 og ikm på tirsdag, men har bare fått negative tester helt til i dag. Så da er jeg vel ca 5 minutter på vei:hilarious:
Haha! Perfekt beskrivelse :hilarious:

Noen så har erfaring med RFSU test tidlig??
Eventuelt hvor tidlig har dere fått positiv på denne? [emoji846]

Noen så har erfaring med RFSU test tidlig??
Eventuelt hvor tidlig har dere fått positiv på denne? [emoji846]

Her er mine RFSU test tidlig tatt på morgenurin denne perioden:
6FB10497-BD5B-4813-AD55-37CD33D9F7BC.jpeg

Som du (kanskje:hilarious:) ser, veldig svak 10 dpo, så gradvis sterkere.

Den øverste testen din på 10 dpo fikk jeg omtrent igår på 12 dpo og idag var det ingen ting der :s testet du 11 dpo?
Nei, testet «bare» annenhver dag...:)
Men du burde ta en test til i morgen da, hcg skal vel ca dobles annenhver dag, og kan jo hende den du tok i dag var defekt eller svakere eller at urin var mer utvanna. Håper masse for deg!♥️

Nei, testet «bare» annenhver dag...:)
Men du burde ta en test til i morgen da, hcg skal vel ca dobles annenhver dag, og kan jo hende den du tok i dag var defekt eller svakere eller at urin var mer utvanna. Håper masse for deg![emoji813]️
Hmm ikke vet jeg. Kom sånn hakk i testen også [emoji50][emoji50] takk [emoji7]
IMG_20180812_093744.jpg

Back
Topp