Æææ jeg ser!!!!!!Ikke tatt på morgenurin. Ser jeg syner??
Åååå hurra!!! Det der er en babystrek!!! Ikke rart du ikke fikk tr på besøk da! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ jeg ser!!!!!!Ikke tatt på morgenurin. Ser jeg syner??
Åååå hurra!!! Det der er en babystrek!!! Ikke rart du ikke fikk tr på besøk da! 
Æææ jeg ser!!!!!!Åååå hurra!!! Det der er en babystrek!!! Ikke rart du ikke fikk tr på besøk da!
![]()
Ser streken lett[emoji7]
Ser [emoji7]Ikke tatt på morgenurin. Ser jeg syner??
Iiiiih!! StrekIkke tatt på morgenurin. Ser jeg syner??

Iiiiih!! Strek
Og jeg har ikke streksyn engang![]()
Dette er helt uvirkelig. Var så sikker på at den skulle bli blenda som de andre!Elsker når det blir happy ending på en pp!!Så gøy!❤Dette er helt uvirkelig. Var så sikker på at den skulle bli blenda som de andre!
Har du noen formening om hvor langt du er nå? 
Elsker når det blir happy ending på en pp!!Har du noen formening om hvor langt du er nå?
![]()

Haha! Perfekt beskrivelseJeg har ingen aning. Jeg trooor kanskje el var rundt 31.07, men det blir litt som å skyte i blinde. den kom lovlig sent denne gangen og er jeg på cd40. Har testet hele uken for jeg trodde i utgangspunktet el var 23.07 og ikm på tirsdag, men har bare fått negative tester helt til i dag. Så da er jeg vel ca 5 minutter på vei![]()

Haha! Perfekt beskrivelse![]()
Regner hvertfall ikke fra første dag i siste mens, for da kommer jeg til å bli skuffet på tul!Ja, det kan jo nesten bli full kriseRegner hvertfall ikke fra første dag i siste mens, for da kommer jeg til å bli skuffet på tul!
Ja, det kan jo nesten bli full kriseMen el 31.07 og ca 12 dpo idag høres jo ut som en fornuftig beregning
![]()
Noen så har erfaring med RFSU test tidlig??
Eventuelt hvor tidlig har dere fått positiv på denne? [emoji846]
) ser, veldig svak 10 dpo, så gradvis sterkere.Den øverste testen din på 10 dpo fikk jeg omtrent igår på 12 dpo og idag var det ingen ting der :s testet du 11 dpo?Her er mine RFSU test tidlig tatt på morgenurin denne perioden:
Vis vedlegget 270498
Som du (kanskje) ser, veldig svak 10 dpo, så gradvis sterkere.
Nei, testet «bare» annenhver dag...Den øverste testen din på 10 dpo fikk jeg omtrent igår på 12 dpo og idag var det ingen ting der :s testet du 11 dpo?
Hmm ikke vet jeg. Kom sånn hakk i testen også [emoji50][emoji50] takk [emoji7]Nei, testet «bare» annenhver dag...![]()
Men du burde ta en test til i morgen da, hcg skal vel ca dobles annenhver dag, og kan jo hende den du tok i dag var defekt eller svakere eller at urin var mer utvanna. Håper masse for deg![emoji813]️