Ikke sant, har skjønt at tidlig tester er bare bullshit ! Håper du får positiv svar![]()
Håper jeg å!❤

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant, har skjønt at tidlig tester er bare bullshit ! Håper du får positiv svar![]()

Ser noe der...Svak positiv eller negativ?
Jeg ser en veldig veldig svak strek på det ene bildet. Men lurer på om det er synet mitt som tuller med meg eller er det faktisk sant det jeg ser?
Vis vedlegget 270625Vis vedlegget 270626Vis vedlegget 270627
Ser ikke noe herSvak positiv eller negativ?
Jeg ser en veldig veldig svak strek på det ene bildet. Men lurer på om det er synet mitt som tuller med meg eller er det faktisk sant det jeg ser?
Ser ikke noe her![]()
Ser noe der...
Synes jeg ser noe på det midterste, mine starta også ut kjeeeeeeeeempesvak!Er ikke bare meg som ser syner altså?
Noen ser det mens andre ser det ikke.
Denne testen ble tatt istad, ikke på morgen urin så kan være det er bedre i morra![]()
Synes jeg ser noe på det midterste, mine starta også ut kjeeeeeeeeempesvak!
Spennende!! Løp og kjøp g-testVis vedlegget 270613
Kaster meg på denne tråden selv om jeg hører til ivf damene
Klarte å få en kjemisk på egenhånd sist syklus, og da øyner jeg et lite håp.har lagt ivf på hylla i noen mnd.
Jeg fikk denne på cd 26, det er jo veldig sent for eggløsning nå tenker jeg. Jeg går rundt og venter på mensen.

Jeg tenkte kanskje først at kanskje det er sen eggløsning, men ble usikker. Tok en test, men er nok ikke noe der. Så daa lurer jeg på om det er eggløsning likevel :sSpennende!! Løp og kjøp g-test![]()
Jeg syns jeg ser noe.Svak positiv eller negativ?
Da kan det se ut som el jaJeg tenkte kanskje først at kanskje det er sen eggløsning, men ble usikker. Tok en test, men er nok ikke noe der. Så daa lurer jeg på om det er eggløsning likevel :s
Her er bilde av gtesten.
Vis vedlegget 270639Vis vedlegget 270640

Men el så sent? Mener å ha lest et sted at npr el kommer såpass sent så er det ikke noe sjangs?.Da kan det se ut som el ja![]()
Men da er det jo en sjanse - hopp i høyet og kryss fingrene![]()
Hm, det var nytt for meg.. Men altså null-bananas-sjangs kan det vel uansett ikke være? Hormonene og kroppen er jo tydeligvis i gang..Men el så sent? Mener å ha lest et sted at npr el kommer såpass sent så er det ikke noe sjangs?.

Kan være jeg husker feil altså[emoji15] Har ikke testet så mye etter el det siste året, da jeg har holdt på med ivf. Mener å huske rundt cd 16 fra tidligere. Får bare hoppe på mannen etterpå[emoji3]Hm, det var nytt for meg.. Men altså null-bananas-sjangs kan det vel uansett ikke være? Hormonene og kroppen er jo tydeligvis i gang..
når pleier du ha el da?![]()
Kan være jeg husker feil altså[emoji15] Har ikke testet så mye etter el det siste året, da jeg har holdt på med ivf. Mener å huske rundt cd 16 fra tidligere. Får bare hoppe på mannen etterpå[emoji3]
Da kan det være det.Jeg har hørt at EL tester kan bli positive rett før mensen kommer. Er flere her inne som sier det. Hvorfor vet jeg ikke [emoji4]
Ser noe der...