Oss testetøser imellom

Sikkert dumt spørsmål, men når kan man begynne å teste etter festeblødning? Er det da man begynner å produsere HCG, eller skjer det før? [emoji85]

Tror jeg hadde festeblødning i går. Har hatt stikkinger på samme side etter EL forrige uke, og murringer i dag + vond rygg, en del andre så symptomer også. Har egentlig vært veldig avslappet denne PPen og ikke fokusert så mye på symptomer osv, men etter den pittelille blødningen i går begynte jeg veldig å kjenne på testetrangen [emoji28] Er 10/11 dpo idag, IKM på søndag tror jeg.

Sikkert dumt spørsmål, men når kan man begynne å teste etter festeblødning? Er det da man begynner å produsere HCG, eller skjer det før? [emoji85]

Tror jeg hadde festeblødning i går. Har hatt stikkinger på samme side etter EL forrige uke, og murringer i dag + vond rygg, en del andre så symptomer også. Har egentlig vært veldig avslappet denne PPen og ikke fokusert så mye på symptomer osv, men etter den pittelille blødningen i går begynte jeg veldig å kjenne på testetrangen [emoji28] Er 10/11 dpo idag, IKM på søndag tror jeg.

Test i morgen tidlig! [emoji1] Eller i kveld hvis du klarer å vente. Det hadde ikke jeg klart!! Tvi, tvi!

Kan jo håpe[emoji1317] Har kontaktet gyn.avd så skulle sjekke opp i litt ting å ta kontakt igjen. Skal reise til Spania om 2 dager å være borte i 2 uker så må prøve å finne ut av dette.
Jeg har trua på et normalt svangerskap! Mange som opplever en mensen helt i starten :)

Test i morgen tidlig! [emoji1] Eller i kveld hvis du klarer å vente. Det hadde ikke jeg klart!! Tvi, tvi!

Kan man teste så tidlig altså? [emoji50] Hvis egget festet seg i går mener jeg? Ååh er så spent, har egentlig litt trua denne måneden her, men livredd for å jinxe det nå [emoji51] Har bare en tidligtest liggende også [emoji23]

Ja jeg tester enda,er 4+5 :hilarious:
Men ved kjemisk (har selv hatt) så ble aldri stekende sterkere enn at man såvidt kunne se de. Og dine er sterkere enn det :) og de stiger ikke heller og det gjør jo dine så :)
Ja, hadde kjemisk sist. Og då fikk eg ikkje så sterke streker som no, iallfall ikkje så tidlig [emoji4]

IMG_7127.jpg

10 dpo og ettermiddagens tester [emoji173]️
IMG_7128.jpg

Babyplan vanlig test fra i morges til i ettermiddag [emoji2]
IMG_7129.jpg

Make sure fra i morges og til i ettermiddag.

Nydelig i øking i forhold til tidligere så har større håp om at denne spiren blir med til mål [emoji173]️

Ved kjemisk kan testene absolutt bli sterkere i opp til 1-2 uker (kommer an på når man tester positivt). Det er jo egentlig bare et annet navn på en spontanabort før 5+0.

Det går helt sikkert fint! Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å teste mer nå. Det må vel bare være stressende! Kos deg heller med at du er gravid. Er ikke noe mer du kan gjøre uansett [emoji173]️
Det er sant, er ikkje noko en kan gjere frå eller til.[emoji4]
Har vore gravid et par ganger allerede i 2018, så kjenner desverre at eg ikkje klarer å glede meg før eg ser bankende hjerte på TUL.

Steg 1: positiv test
Steg 2: gå eit stykke over IKM
Steg 3: TUL for å bekrefte liv. (Hadde BO som eg gikk lykkelig uvitende med i 12 veker i vinter).

Men, vi skal på tur fre-søn. Så dersom testene er sterkare i mårå, så skal eg unngå testing og berre vere gravid i helga [emoji172]

Kan man teste så tidlig altså? [emoji50] Hvis egget festet seg i går mener jeg? Ååh er så spent, har egentlig litt trua denne måneden her, men livredd for å jinxe det nå [emoji51] Har bare en tidligtest liggende også [emoji23]

Jeg vet jo ikke det sikkert, men det festet seg trolig dagen før du får blødningen. Blodet har jo litt reisevei [emoji13]
Jeg har testet positiv så tidlig som 7 dpo. Så test i vei! Men med en tidlig test [emoji6]

Om dere har hatt menslignende smerte, men så er jo mens enda? :oops:

I følge appen skal jeg ikke ha det før om ca. 15 dager hvis det ikke blir om 13 dager

Det er sant, er ikkje noko en kan gjere frå eller til.[emoji4]
Har vore gravid et par ganger allerede i 2018, så kjenner desverre at eg ikkje klarer å glede meg før eg ser bankende hjerte på TUL.

Steg 1: positiv test
Steg 2: gå eit stykke over IKM
Steg 3: TUL for å bekrefte liv. (Hadde BO som eg gikk lykkelig uvitende med i 12 veker i vinter).

Men, vi skal på tur fre-søn. Så dersom testene er sterkare i mårå, så skal eg unngå testing og berre vere gravid i helga [emoji172]

Jeg skjønner deg så utrolig godt. Har selv vært gravid 3 ganger i 2018. Mistet i SA forrige uke. Er mye lettere å gi andre råd! Masse lykke til! [emoji173]️

Har Menssmerter etter EL,en del mer når jeg er gravid
Jeg har fått i de siste dagene sånn stikkinger og vondt i nedre magedel [emoji849]

Er ikke sånn hoven / støl følelse, er mer sånn vondt aktig.

Irriterende når jeg ikke vet hva det er [emoji21]

Jeg har aldri vært gravid så vet ikke hvordan det føles da.

Jeg skjønner deg så utrolig godt. Har selv vært gravid 3 ganger i 2018. Mistet i SA forrige uke. Er mye lettere å gi andre råd! Masse lykke til! [emoji173]️
Uff, er trasig når det "hoper seg opp". Føler man er inne i en vond sirkel, og klarer liksom ikkje å tru på at alt skal gå greit neste gang heller.
Veldig leit at du mista igjen! [emoji174]
Håpar du går sommaren 2019 i møte med baby [emoji170]

Murring for meg er svake menssmerter som på en måte ligger å ulmer.

Aha. Da skjønte jeg det :p Men ja, det har vert litt sånne smerter så har trodd jeg har skal ha mens når jeg ikke skal ha det :rolleyes:

Fikk lyst å teste nå, men er jo for tidlig å gjøre det :( Hvorfor må ting ta tid :hilarious:

Back
Topp