Oss testetøser imellom

Flere som har opplevd å få skyggestrek bare på bilde og ikke ser noe i virkeligheten? Rareste jeg har sett:dead: eller er det bare jeg som ser den? :joyful:tatt en test bare for å sjekke før oppstart med fryseforsøk ivf:joyful:
Tok meg friheten til å redigere bildet ditt, ser strekem godt på begge bildene
Negative%20Image_1532455997855.jpg

På egenhånd vel og merke, venter på 3. Innsett på ivf nå, SA på de andre to innsettene

Flere som har opplevd å få skyggestrek bare på bilde og ikke ser noe i virkeligheten? Rareste jeg har sett:dead: eller er det bare jeg som ser den? :joyful:tatt en test bare for å sjekke før oppstart med fryseforsøk ivf:joyful:
Merkelig, den var ganske tydelig!

Tror jeg ville ha fortsatt å teste ;)

Synes du?
Jeg skjønner ingenting jeg:bored: ser den bare på bilde!:nailbiting: Nå blir jeg litt nervøs her
Ja, denne så jeg veldig godt. Prøv å hold den mot et lys, gjerne under et lysrør på kjøkkenet feks, eller over lykten på mobilen. (Husk å holde fingrene tett rundt testen, ellers blir du blendet :P)

Kjenner meg godt igjen gitt. Bare at jeg ikke klarte å holde meg[emoji85] testen ble seff negativ i dag og, IKM fredag eller lørdag.. er 11 dpo i dag og ser så mange her inne som får positiv test før det så er vanskelig å holde motet oppe..
håper vi får positiv test snart[emoji6]

Krysser fingrene for at det snart er vår tur [emoji177][emoji177]

Ja, denne så jeg veldig godt. Prøv å hold den mot et lys, gjerne under et lysrør på kjøkkenet feks, eller over lykten på mobilen. (Husk å holde fingrene tett rundt testen, ellers blir du blendet :p)
Nå har jeg kastet den:hilarious: fant den i søpla nå, men ser ikke noe jeg:hilarious:

Back
Topp