Håpefull
Glad i forumet
Ja ta en ny en [emoji119] spent!Etter mye stirring på dette bilde synes jeg at jeg ser den, men tror nok uansett ikke at det er noen gravidstrek, får ta en ny en![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ta en ny en [emoji119] spent!Etter mye stirring på dette bilde synes jeg at jeg ser den, men tror nok uansett ikke at det er noen gravidstrek, får ta en ny en![]()
Tok en ny og den var blenda på både bilder og virkeligheten så var nok bare testen det var noe galt medJa ta en ny en [emoji119] spent!

Får prøve en ny om noen dager da kanskje ?Tok en ny og den var blenda på både bilder og virkeligheten så var nok bare testen det var noe galt med![]()
Får prøve en ny om noen dager da kanskje ?

Noen som kan hjelpe meg?
Jeg tok ut pstaven min for ca 4 uker siden. Har hatt sex nesten hver dag siden! Har kjent noe mensen aktige smerter i to uker nå og såre bryster. Men mensen har ikke kommet. Hadde kun noe små blødninger for 2 uker siden. Ikke sånn mens jeg pleier å ha. Så tenkte kanskje det kunne være festeblødninger, Men tester bare negativt. Kan det være at pstaven har kødda med kroppen min? Sånn at jeg har de symptomene? Fikk ekstremt lite info når jeg tok den ut. Så skjønner ikke noe! Eventuelt når burde jeg teste igjen? Testet i går med cbd og da ble det negativt.
Følg med og ta noen flere tester - hvis du begynner å småblø igjen, og fortsatt har vondt, kontakter du lege. Jeg har nettopp hatt svangerskap utenfor livmoren, og leter naturlig nok og kjenner igjen tegn hos alle og en hver. Det er bare tull så klart, da det ikke er en vanlig tilstand.
Men; det jeg har lært er å lytte til kroppen. Er det noe som føles rart/feil, dra til legen.
Hold oss oppdatert, da! Håper bare det er kroppen som tuller med deg pga p-staven. Kroppen bruker jo litt tid på å normalisere seg igjen.![]()
Ser ikke streken [emoji17]
Jeg ser den, så det har ikke klikka for deg [emoji4]
Rødt lys tror jeg betyr at du enda ikke er i de fertile dager, men jeg er ikke sikker.Må bare spørre. På FF appen kom det plutselig opp sånn trafikklys med rødt lys. Og lest at dette betyr at jeg ikke har eggløsning. Men trenger jeg å tenke på att når den blir "grønn" så bør jeg ta EL test ??
Hehe, så bra! Tok en test med monitoren også, den sa ikke gravid da :-/Jeg ser den, så det har ikke klikka for deg [emoji4]
Monitoren er vell veldig lite følsom, har jeg lest. Ser på babyplan og, spennende!Hehe, så bra! Tok en test med monitoren også, den sa ikke gravid da :-/
Vis vedlegget 268161
Men tok en vanlig babyplan, syns jeg kan skimte noe der også
CD8Rødt lys tror jeg betyr at du enda ikke er i de fertile dager, men jeg er ikke sikker.
Hvor lang syklus har du? Og når bruker du og få EL?
Monitoren er vell veldig lite følsom, har jeg lest. Ser på babyplan og, spennende!
Ta en EL test og se hvor sterk den er, om du har mange kan du ta 1 om dagen til du ser at den øker så begynner du med 2 tester.CD8
Har vært litt usikker når det gjelder EL
Men når jeg la inn cervical fluid og cervix kom det opp dette
![]()