Oss testetøser imellom

Noen som ser noe på denne? Fortsatt ingen tante, ventet mensen for 8 dager siden. Blir gal av dette! Enten vil jeg ha skikkelig strek eller mensen liksom! Gah.
298608_5b56d304e6a15_1532416772.jpg
Screenshot_20180724-092137_Samsung Internet.jpg

Ser noe på den nederste :) kan du ha hatt EL senere ?
Har ikke tempet, bare brukt eltest så det er fullt mulig. Hadde en MA i juni så har ingen mens å gå ut ifra heller, så el kan uten tvil ha vært senere ja.

Har ikke tempet, bare brukt eltest så det er fullt mulig. Hadde en MA i juni så har ingen mens å gå ut ifra heller, så el kan uten tvil ha vært senere ja.
Da tror jeg den har vært mye senere enn du tror,ser jo en liten svak strek så kanskje en begynnelse :)

Da tror jeg den har vært mye senere enn du tror,ser jo en liten svak strek så kanskje en begynnelse :)
Det må den uten tvil ha vært uansett om jeg er gravid eller ikke :p egget trenger jo ikke å slippe selv om man har lhstigning. Og jeg sluttet jo å teste når jeg fikk negativ igjen. Ser det tydelig irl, vanskelig å fange på bilde. Må bare smøre meg med enda mer tålmodighet, men har aldri fått antydning til strek engang uten at det er noe på gang før selv :eek:

Åå, får så lyst å teste selv når jeg ser så mange fine tester her! Men ikm er på søndag, tror tirsdag/onsdag er litt tidlig [emoji85]

Åå, får så lyst å teste selv når jeg ser så mange fine tester her! Men ikm er på søndag, tror tirsdag/onsdag er litt tidlig [emoji85]

Kjenner meg godt igjen gitt. Bare at jeg ikke klarte å holde meg[emoji85] testen ble seff negativ i dag og, IKM fredag eller lørdag.. er 11 dpo i dag og ser så mange her inne som får positiv test før det så er vanskelig å holde motet oppe..
håper vi får positiv test snart[emoji6]

IMG_0339.JPG

Noen som har opplevd skyggestrek på babyplan? Har testet 10 tester fra eBay og erfaringen tilsier at skyggestrek kan forekomme.
Er det likt med babyplan, eller er det svaksvaksvak strek på gang???

Flere som har opplevd å få skyggestrek bare på bilde og ikke ser noe i virkeligheten? Rareste jeg har sett:dead: eller er det bare jeg som ser den? :joyful:tatt en test bare for å sjekke før oppstart med fryseforsøk ivf:joyful:

Vedlegg

• IMG_20180724_200704.jpg
    IMG_20180724_200704.jpg
    355,5 KB · Visninger: 175
Flere som har opplevd å få skyggestrek bare på bilde og ikke ser noe i virkeligheten? Rareste jeg har sett:dead: eller er det bare jeg som ser den? :joyful:tatt en test bare for å sjekke før oppstart med fryseforsøk ivf:joyful:
Ser den men dette kan være skygge siden den er så svak :(

Back
Topp