Tusen takk, du er god!!!!Gratulerer søta [emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, du er god!!!!Gratulerer søta [emoji7][emoji7][emoji7]
Ser noe på den nedersteNoen som ser noe på denne? Fortsatt ingen tante, ventet mensen for 8 dager siden. Blir gal av dette! Enten vil jeg ha skikkelig strek eller mensen liksom! Gah.
Vis vedlegget 268047 Vis vedlegget 268048
Har ikke tempet, bare brukt eltest så det er fullt mulig. Hadde en MA i juni så har ingen mens å gå ut ifra heller, så el kan uten tvil ha vært senere ja.Ser noe på den nederstekan du ha hatt EL senere ?
Da tror jeg den har vært mye senere enn du tror,ser jo en liten svak strek så kanskje en begynnelseHar ikke tempet, bare brukt eltest så det er fullt mulig. Hadde en MA i juni så har ingen mens å gå ut ifra heller, så el kan uten tvil ha vært senere ja.
Det må den uten tvil ha vært uansett om jeg er gravid eller ikkeDa tror jeg den har vært mye senere enn du tror,ser jo en liten svak strek så kanskje en begynnelse![]()
Måtte ta en til,en norsk som ikke har ligget i hetebølgen. Fy søren. Griner litt!

Trodde ikke mine egne øyner jegWeeee....Hva er det jeg ser her, så utrolig gøy da
Gratulerer så mye ❤

Trodde ikke mine egne øyner jeg![]()
Jeg håper det. Virkelig.Denne gangen skal den sitte hele veien ❤ hva blir terminen?
Jeg håper det. Virkelig.
Jeg er litt usikker men ca 9 april![]()
Gjorde absolutt ingenting. Hadde sex annenhver dag i uka EL var (hadde EL fredagen tror jeg,sex mandag,onsdag og fredag), positiv test fra tirsdagHar du gjort noe spesielt denne syklusen?Trenger litt tips haha
April er en fin mnd![]()
Gjorde absolutt ingenting. Hadde sex annenhver dag i uka EL var (hadde EL fredagen tror jeg,sex mandag,onsdag og fredag), positiv test fra tirsdagellers ingenting
![]()
Åå, får så lyst å teste selv når jeg ser så mange fine tester her! Men ikm er på søndag, tror tirsdag/onsdag er litt tidlig [emoji85]
Der skimter jeg noe svakt ja.Det må da være noe her?!Vis vedlegget 267812
Der er noeVis vedlegget 268078
Noen som har opplevd skyggestrek på babyplan? Har testet 10 tester fra eBay og erfaringen tilsier at skyggestrek kan forekomme.
Er det likt med babyplan, eller er det svaksvaksvak strek på gang???
Ser den men dette kan være skygge siden den er så svakFlere som har opplevd å få skyggestrek bare på bilde og ikke ser noe i virkeligheten? Rareste jeg har setteller er det bare jeg som ser den?
tatt en test bare for å sjekke før oppstart med fryseforsøk ivf
![]()