Oss testetøser imellom

Dersom denne er positiv, er det ihvertfall et mirakel... vi har prøvd i 3.5 år, og har kunn blitt gravide 1 gang som endte med kjemisk... Og vi har avtale med St. Olavs i August og oppstart IVF i September...[emoji33][emoji33][emoji33] Kan Wild Yam ha gjort utslaget???

Noen som vet om clearblue early detection alltid viser to streker, sånn som den med ukeindiktator? Regner med det, men spør uansett :rolleyes:

Snapchat-1105904252.jpg

Dersom denne er positiv, er det ihvertfall et mirakel... vi har prøvd i 3.5 år, og har kunn blitt gravide 1 gang som endte med kjemisk... Og vi har avtale med St. Olavs i August og oppstart IVF i September...[emoji33][emoji33][emoji33] Kan Wild Yam ha gjort utslaget???

Tok meg friheten og redigerte bildet ditt. Her er det definitivt strek og jeg hvisker forsiktig gratulerer [emoji173]️[emoji257]
IMG_0939.jpg

Tok nå en digital eggløsningstest fra CB, siden jeg har hørt om gravide som tester positivt på eggløsningstester også, og jammen sto den på maks positivt resultat!!![emoji33][emoji33][emoji33] Noen som har erfart det før?!

Tok meg friheten og redigerte bildet ditt. Her er det definitivt strek og jeg hvisker forsiktig gratulerer [emoji173]️[emoji257]Vis vedlegget 265698

Helt utrolig om dette stemmer ihvertfall...[emoji33] Tok nå en digital eggløsningstest fra CB, siden jeg har hørt om gravide som tester positivt på eggløsningstester også, og jammen sto den på maks positivt resultat!!![emoji33][emoji33][emoji33] Noen som har erfart det før?!

Image1530825646.502226.jpg
Image1530825658.547875.jpg

Er det noen som ser noe her?
Syns jeg aner en svak skygge hvis jeg legger godviljen til, men det var først etter at testen var tørket jeg klarte å se(evt innbille) meg den.[emoji85] Tror ikke den er rosa heller, og jeg har i tilleg spottet litt friskt blod i kveld.
Halmstrå er fint å ha[emoji23]
8 dpo forresten.

Tok nå en digital eggløsningstest fra CB, siden jeg har hørt om gravide som tester positivt på eggløsningstester også, og jammen sto den på maks positivt resultat!!![emoji33][emoji33][emoji33] Noen som har erfart det før?!
Jeg fikk positiv el-test 10dpo, samtidig som svak strek på g-test. Strekene på el-testene (som jeg hovedsakelig har tatt for å dempe testetrangen) har variert noe, men alle positive etter 10dpo og videre positive g-tester (noen kjempesterke, noen litt "over" positiv). Men har forstått at mange også kan få sterkere el-tester når tr nærmer seg, så er jo kun g-test som gir et endelig svar.

Helt utrolig om dette stemmer ihvertfall...[emoji33] Tok nå en digital eggløsningstest fra CB, siden jeg har hørt om gravide som tester positivt på eggløsningstester også, og jammen sto den på maks positivt resultat!!![emoji33][emoji33][emoji33] Noen som har erfart det før?!

Tror ikke el-test er noe du bør stole blindt på å bruke som g-test. Tipper om en dag eller to vil det gi deg 1-2 på digital g-test [emoji5] Masse lykke til! Håper spiren klorer seg fast i 8 mnd til [emoji173]️

Jeg hører vel egentlig hjemme her har jeg funnet ut[emoji85] testing er en avhengighet.. i dag tok jeg den første testen denne måneden. Kan være alt mellom 8 og 12 dpo. Tester ikke etter EL, så aner egentlig ikke. Kjøpte clearblue (ja, jeg vet de ikke er til å stole på, men var de eneste de hadde på apoteket). Ser en svak skygge, men disse er jo kjent for slike skygger, så er bare å være tålmodig. Noen som ser noe?
IMG_0587.JPG

Jeg hører vel egentlig hjemme her har jeg funnet ut[emoji85] testing er en avhengighet.. i dag tok jeg den første testen denne måneden. Kan være alt mellom 8 og 12 dpo. Tester ikke etter EL, så aner egentlig ikke. Kjøpte clearblue (ja, jeg vet de ikke er til å stole på, men var de eneste de hadde på apoteket). Ser en svak skygge, men disse er jo kjent for slike skygger, så er bare å være tålmodig. Noen som ser noe? Vis vedlegget 265791

Det en svak strek her :) jeg har aldri hatt noe tull eller falske streker på clearblue:)

Back
Topp