Oss testetøser imellom

Ser ingenting idag, så da klaffet det sikkert ikke nå heller.
20180628_074058.jpg

Eg blir koookko snart.. eg har vært så kvalm de to siste ukene, fiser og bobler i magen, småtett i nesen spesiellt om kveldene, murringer, syke humørsvinginger (pleier ikke hadet når eg har mensen ).. og som eg raper, uffameg , og helt syk apetitt!

Men, blenda tester.. riktig nok gratis tester fra wish, så klarer ikke stole på det.. det er noe som er annerledes denne mnd!

Hva er følsomheten på One Step testene?

9dpo og heilt blank test.
Men i dag er eg kvalm og puppene er ømme.
Puppene kan like gjerne vere pga mens, og kvalme er vel liiitt for tidlig [emoji23]

Ååh, på de som selges på eBay så bruker de til vanlig å være 10 mlu. Se hvilken selger du kjøpte de av, og om denne selgeren er på eBay.
Var 10 mlu :) Takk for hjelpen :)

Pleier alltid å få svakt positiv tidlig test 8 dpo om det er noe på gang. Tenker tr kommer på besøk innen et par dagers tid[emoji17]
IMG_0129.JPG
Ble gravid juli 2017, så neste pp er det et år siden jeg ble gravid med det som skulle blitt vårt tredje barn. Vi prøvde egentlig ikke. Men vi ble enig om å prøve etter at vi mistet i slutten av august, begynnelsen av september. Det har vært et tøft prøverår, med mye tårer, sorg og engstelse for at vi aldri skal få vårt etterlengtede tredje barn.

Hei Er i gang meg første forsøk med aid og lurte på hvor mange dpo mener dere jeg er når jeg tok el sprøyte på søndag og ble insiminert på mandagen? Klarer nesten ikke vente med å starte å teste. Men usikker på når det er noe vits i å prøve å ta en test.

Hei Er i gang meg første forsøk med aid og lurte på hvor mange dpo mener dere jeg er når jeg tok el sprøyte på søndag og ble insiminert på mandagen? Klarer nesten ikke vente med å starte å teste. Men usikker på når det er noe vits i å prøve å ta en test.
Skal du ta EL sprøyten når du har positiv EL test?

Back
Topp