Oss testetøser imellom

Blir sprø av disse dagene frem mot ikm. Jeg har fortsatt ikke fått tr. For to dager siden fikk jeg litt rosa på papiret. Hadde tatt crinone kvelden før. Har ikke tatt mer crinone siden jeg har hatt på følelsen at tr skulle komme. Har veldig ømme pupper. Er 9 dpo tok en test i dag, noen som ser noe. Har ikke early test så denne er babyplan 25 mlu . Ser dårlig ut.Vis vedlegget 264846
Klarer ikkje å sjå noko. Det er jo håp enda :)

9 dpo.

25 mIU tester:
IMG_6684.jpg

IMG_6702.jpg

10 mIU test, tok to siden den ene var hakk i.
IMG_6694.jpg

12 dpo. Burde vært mye sterkere. Har egentlig gitt opp håpet, men har mange symptomer, så tørr ikke å gi slipp på alt.
aviary-image-1530278807508.jpeg

Er dette negativ eller positiv test? Er cb digital early detection test..

Vedlegg

• Resized_20180629_161624_6915.jpeg
    Resized_20180629_161624_6915.jpeg
    94,4 KB · Visninger: 191
Hadde jeg vært gravid burde jeg ha litt hcg 9 dpo. Pleier i hvert fall å ha det. Pleid å få positive testet rundt 8-9 dpo
Har samme holdning som deg. Ser jeg ingen antydning på 7 dpo, så mister jeg masse av troen. Alle svangerskapa mine starta på 7 dpo. Da er det kun mirakler ein må tro på no, når det er over 10 dpo :)

Har samme holdning som deg. Ser jeg ingen antydning på 7 dpo, så mister jeg masse av troen. Alle svangerskapa mine starta på 7 dpo. Da er det kun mirakler ein må tro på no, når det er over 10 dpo :)

Jeg kjenner kroppen og symptomene så godt nå, etter så mange kjemiske og de to abortene at jeg har null tro om testene er negative 9 dpo. Å nå kom tr.. Jeg har jo egentlig litt kort lutealfase ? Hadde positive el tester frem til 19 juni. Regnet med at el var 20 juni. Fikk blod på papiret nå, regner med det er tr. Jeg går sånn i kjelleren hver gang[emoji17]

20180629_083129.jpg

Ca 1,5 år etter at vi startet prøvingen dukket det endelig opp en strek på testen! 3 runder med letrozol og maaaange graviditetstester har gitt mye skuffelse, så vi tok ett par måneder prøvepause, og vipps var testen positiv! [emoji173]️

Back
Topp