Oss testetøser imellom

Testetøs som jeg er, greidde ikke styre meg i kveld. Har hatt så mye murringer fra 3 dpo.. Er ikke mer enn 6 dpo, aldri fått strek så tidlig før. Men synes jeg kan skimte noe på denne?
IMG_0120.JPG
Noen andre som ser?

Testetøs som jeg er, greidde ikke styre meg i kveld. Har hatt så mye murringer fra 3 dpo.. Er ikke mer enn 6 dpo, aldri fått strek så tidlig før. Men synes jeg kan skimte noe på denne? Vis vedlegget 264483 Noen andre som ser?

Syns kanskje jeg ser noe men vet ikke om det er pga det hakket/merke som er i testen.
Som du sier så er det veldig tidlig så blir spennende å se hva neste test viser:)

Syns kanskje jeg ser noe men vet ikke om det er pga det hakket/merke som er i testen.
Som du sier så er det veldig tidlig så blir spennende å se hva neste test viser:)

Det er ikke et hakk, men ser ut som om fargen er mer konsentrert der.. Det er jo alt for tidlig å teste positivt 6 dpo så skjønner ingenting. Hadde en kjemisk i begynnelsen av juli. Hadde ca 17 i hcg lørdag den 9 juni. Kan ikke være rester fra da heller? Hadde positive el tester 18 og 19 juni. Vi hadde sex 15.6, 18.6 og 19.6..

Det er ikke et hakk, men ser ut som om fargen er mer konsentrert der.. Det er jo alt for tidlig å teste positivt 6 dpo så skjønner ingenting. Hadde en kjemisk i begynnelsen av juli. Hadde ca 17 i hcg lørdag den 9 juni. Kan ikke være rester fra da heller? Hadde positive el tester 18 og 19 juni. Vi hadde sex 15.6, 18.6 og 19.6..

Så ut så det var hakk der :) Men da er det noe der :D
Tror ikke det er rester når du hadde 17 i hcg, er jo en stund siden 9 juni. Skal du ta ny test i morgen? :)

Wow strek! Gratulerer!

He he he litt tidlig å gratulere syns jeg[emoji5] Men takk for entusiasmen[emoji173]️ Jeg har mistet to ganger siden august 17 og hatt flere kjemiske. Seg egentlig ikke for meg at jeg skal få til å bli mamma igjen. Men håper jo veldig da.

Så ut så det var hakk der :) Men da er det noe der :D
Tror ikke det er rester når du hadde 17 i hcg, er jo en stund siden 9 juni. Skal du ta ny test i morgen? :)

Greier nok ikke la være å teste [emoji5] Brukte forøvrig babyplan early .. tror heller ikke på rester. Ser ikke noe hakk i testen, men selvfølgelig mulig det er det. Det er så tidlig enda, men har fått positiv tester 7 dpo tidligere. Kan være jeg er 7 dpo da..

Testen fra i går er helt tørket og hvit som snø. Men det er jo veldig tidlig, så fortsatt håp.
Image1530075115.135398.jpg

10 dpo, men vet ikke helt. Kjenner ikke til testen. Håper tidligtestene kommer idag!
20180627_073913.jpg

Blææ:shifty: føler jeg ser streker som ikke er der, men kan jo høre om noen av dere ser eller ikke ser. Blir litt tullerusk av dette :D

Vedlegg

• CB0B94BC-C3CD-4137-A32E-F93F78CD6E33.jpeg
    CB0B94BC-C3CD-4137-A32E-F93F78CD6E33.jpeg
    315,9 KB · Visninger: 141
Blææ:shifty: føler jeg ser streker som ikke er der, men kan jo høre om noen av dere ser eller ikke ser. Blir litt tullerusk av dette :D
Originalen?

Man blir litt tullerusk når man tester :wacky: føler jeg får skikkelig streksyn når jeg tester. Står å snakker med meg selv. "Nei her var det ingen strek...eller er det...jo det må være en strek der...Nei kanskje ikke" :hilarious:
Godt ingen hører meg når jeg står på badet :hilarious:

Var ikke så lett å se etter strek på testen på bilde...

Back
Topp