Håpefull
Glad i forumet
Tror ikke de selger dem lenger?Nope, hadde grønne og rosa jeg. Fra billige-tester begge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke de selger dem lenger?Nope, hadde grønne og rosa jeg. Fra billige-tester begge![]()
Samme! De va så utrulig bra!Nei, men de hadde de da jeg prøvde på første i 2015. Har ikke funnet de siden. Tror billige-tester har kuttet de ut. Ikke vært borti bedre billigstrimler jeg!
Jeg visste det!! Hurra!! GratulererTil alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!
Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!
Vis vedlegget 264078

Jeg visste det!! Hurra!! Gratulerer![]()
Den øverste har jeg nå, utrolig lite farge i den, kontroll streken er veldig svak. Men har ikke fått noe skygge på den, men kun tatt 1 test av de.Vis vedlegget 264159
Vis vedlegget 264160
Vis vedlegget 264161
Noen som har noen meninger om disse testene? Eller har annbefalinger? [emoji254]
Vist det er dei med grønn pakning så er dei på babyplan.noSamme! De va så utrulig bra!
Fornøgd med EL strimmelen du har der [emoji4]Vis vedlegget 264159
Vis vedlegget 264160
Vis vedlegget 264161
Noen som har noen meninger om disse testene? Eller har annbefalinger? [emoji254]
Åh? Den som heter teststrimmel? Ikke den tidlig test?Vist det er dei med grønn pakning så er dei på babyplan.no
Ser strek jeg....
Jeg klarte ikke la være5 dpo, sååå lyst å dyppe pinne i oppsamlet urin! [emoji23]
Snodige interesser [emoji85]

Grønn pakke med blå test strimmel i. Jeg kjøpte dei der.Åh? Den som heter teststrimmel? Ikke den tidlig test?
Synest jeg ser noe.
[emoji23]Jeg klarte ikke la være![]()
Aha, men får jo ikkw sett pakken på bilde?Grønn pakke med blå test strimmel i. Jeg kjøpte dei der.
[emoji23]
Negativ, vil eg tru?
7 dpo i morgon tidlig her.
Sidan eg har 7 tidlig-testar igjen kan eg ta en kvar dag til IKM. [emoji85]
Noko seier meg at eg bør vente til 9, iallfall 8 dpo.
Men så kaaaaaaan det jo vere mulighet for svak strek (har sett andre 7 dpo testar her i forumet) [emoji28]

Ser strek jeg....
Synest jeg ser noe.