Håper jeg ogsåDet er jeg og [emoji173]️
Håper din snur snart også!! Krysser for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogsåDet er jeg og [emoji173]️
Håper din snur snart også!! Krysser for deg
Jeg er litt grønn på dette med kjemisk jeg, hvordan vet man egentlig at det kjemisk?
Man kan teste positv men den blir ikke sterkere, er det slik?
Vet hva kjemisk er,men skjønner ikke helt hvordan man kan vite at det faktisk er kjemisk![]()
Kva for nokon er wondfo?? [emoji85] [emoji23]Hvor har du kjøpt de Wondfo-testene??![]()
Kva for nokon er wondfo?? [emoji85] [emoji23]
Dei heilt grønne og rosa pakkene?
Dei fann eg bakerst i skapet, er frå 2014...[emoji28]

Dei var kjøpt på billige-tester.no, men som sagt i 2014 [emoji23]Ja, grønne og rosa![]()
Tror den grønne var på babyplan.no. Blå strimler er wondfoJa, grønne og rosa![]()
Ja dei du nevner kjøpt i 2014 selger dei ikkje meir. Det er babyplan som har dei no.Dei var kjøpt på billige-tester.no, men som sagt i 2014 [emoji23]
1 EL test som er utgått på dato, g-testane er faktisk holdbare til i høst!
Nope, hadde grønne og rosa jeg. Fra billige-tester beggeTror den grønne var på babyplan.no. Blå strimler er wondfo

OkNope, hadde grønne og rosa jeg. Fra billige-tester begge![]()
5 dpo, sååå lyst å dyppe pinne i oppsamlet urin! [emoji23]
Snodige interesser [emoji85]

Ok
Jeg har kjøpt min Grønne Wondfo på babyplan. Måtte dobbel kontrollere på kjøps kvitteringen som lå i pakken der står Babyplan.
Har billig-tester fått dei inn ?
Dei testane er heilt enorme. Har aldri vert tull med dei. Min erfaring.Nei, men de hadde de da jeg prøvde på første i 2015. Har ikke funnet de siden. Tror billige-tester har kuttet de ut. Ikke vært borti bedre billigstrimler jeg!
Håper alle får babydrømmen sin oppfylt snart.
Her håper jeg nøtta blir værende i 9mnd. Utrolig at det klaffet på 1pp <3 11dpo i dag, svak svak strek cb early og strimmeltester i går
Negativ digital i dag tidlig, 11 dpo. Men så utålmodig som jeg er, så ble det en nå. Hold deg fast!!!
Hehe samme her! Venter på el!Spennendekrysser fingrene for at du får en strek om noen dager
![]()
Så misunnelig på dere som er i dpo land, der vil jeg å være nå. Lei av å teste med EL tester![]()
Negativ digital i dag tidlig, 11 dpo. Men så utålmodig som jeg er, så ble det en nå. Hold deg fast!!!
Lurer jeg også på! Brukte dem sist jeg ble gravid. Veldig fornøyd!Hvor har du kjøpt de Wondfo-testene??![]()