Oss testetøser imellom

Ved å teste så tidlig som vi gjør avdekkes det mange flere kjemiske graviditeter, enn om vi hadde holdt oss til å teste ikm eller etter ikm. Så mye som 50 % av alle graviditeter går til grunne. Men jeg er en testetøs selv, greier ikke holde meg i skinnet når jeg bikker 7 dpo[emoji849]

Jeg er litt grønn på dette med kjemisk jeg, hvordan vet man egentlig at det kjemisk?
Man kan teste positv men den blir ikke sterkere, er det slik?
Vet hva kjemisk er,men skjønner ikke helt hvordan man kan vite at det faktisk er kjemisk :rolleyes:

Ville droppet det ja.. Om det er tidlig vil den mest sannsynligvis ikke slå ut, eller være så svak at det ikke er tolkbart [emoji58]

Klarte ikke å la være da... testet i går kveld og den ble selvfølgelig negativ:hilarious: Hvis testene jeg bestilte kommer i morgen, skal jeg jobbe hardt med å holde meg til tirsdag morgen før jeg tester :smug: :p

Nja.. ser egentlig ikke at det kan være noe håp,når jeg bruker de på 10 mlu.. det burde ha slått ut nå føler jeg... :(
Brukte de på 25 mlu da jeg fikk utslag på 10 dpo forrige gang...
Ser den, har samme tankegang som deg. Bruker å få svake strek på 7 dpo og stigning. Har barre dårlig erfaring dersom positiv fra 10 dpo endar i kjemisk det og.

Til alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!

Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!

Vis vedlegget 264078
Ååh nå ble jeg glad på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji120]

Til alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!

Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!

Vis vedlegget 264078
Er veldig glad jeg tok feil :D så deilig :)

Back
Topp