Gullpåfugl
Andre møte med forumet
Jeg fikk negativ digital test på denne i dag, 11 dpo...
Er det ikke en strek der da? Ser svak, blå ut! Det skal være et kryss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk negativ digital test på denne i dag, 11 dpo...
Ved å teste så tidlig som vi gjør avdekkes det mange flere kjemiske graviditeter, enn om vi hadde holdt oss til å teste ikm eller etter ikm. Så mye som 50 % av alle graviditeter går til grunne. Men jeg er en testetøs selv, greier ikke holde meg i skinnet når jeg bikker 7 dpo[emoji849]
Ville droppet det ja.. Om det er tidlig vil den mest sannsynligvis ikke slå ut, eller være så svak at det ikke er tolkbart [emoji58]
Hvis testene jeg bestilte kommer i morgen, skal jeg jobbe hardt med å holde meg til tirsdag morgen før jeg tester
Vil barre ha heksa.Urettferdig
Ser fremdeles noe, men skjønner hva du mener. Stor klem
BabyTil alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Våknet hver time inatt for å se om jeg kunne teste...
nå sto jeg opp å gjorde det!
Testen igår ble nok negativ pga for utvannet urin [emoji173]️
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!
Vis vedlegget 264078

BabyGod morgen fra ferie i Tyrkia
Oppdatering; første testen er fra torsdag morgen (og tusen takk for tydehjelp )Den andre testen er tatt nå
Aner ikke hvor mange dpo. Tror jeg testet positiv for el søndag 10. Juni, men ikke testet etter det.
Håper virkelig at det holder hele veien denne gangen
Vis vedlegget 264080 Vis vedlegget 264081

Same... ,mistet trua idagVil barre ha heksa.
Noko dritt da. Håper i morgonBlenda babyplan idag, så det var sikkert bRe en sykt bra skygge![]()
BABYHåper alle får babydrømmen sin oppfylt snart.
Her håper jeg nøtta blir værende i 9mnd. Utrolig at det klaffet på 1pp <3 11dpo i dag, svak svak strek cb early og strimmeltester i går

Blir vel positiv digital i morgon daJeg fikk negativ digital test på denne i dag, 11 dpo...
Nja.. ser egentlig ikke at det kan være noe håp,når jeg bruker de på 10 mlu.. det burde ha slått ut nå føler jeg...Noko dritt da. Håper i morgon![]()
Holder i den siste tråden at der er antydninger i morgon på testenSame... ,mistet trua idag
Ser den, har samme tankegang som deg. Bruker å få svake strek på 7 dpo og stigning. Har barre dårlig erfaring dersom positiv fra 10 dpo endar i kjemisk det og.Nja.. ser egentlig ikke at det kan være noe håp,når jeg bruker de på 10 mlu.. det burde ha slått ut nå føler jeg...
Brukte de på 25 mlu da jeg fikk utslag på 10 dpo forrige gang...
Jo, det er en tydelig blå strek. Og den har blitt sterkere. Så får prøve igjen til uken! Eller ikveld!Er det ikke en strek der da? Ser svak, blå ut! Det skal være et kryss?![]()
Jævlig drittSer den, har samme tankegang som deg. Bruker å få svake strek på 7 dpo og stigning. Har barre dårlig erfaring dersom positiv fra 10 dpo endar i kjemisk det og.
Så sant så santJævlig dritt
Er så skuffende..![]()

Ååh nå ble jeg glad på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji120]Til alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Tror nok denne er til å stole på [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ dobbel lykke!
Vis vedlegget 264078
Er veldig glad jeg tok feilTil alle som kommenterte mitt ikke gravid bilde igår [emoji846]
Kl 03.45!!
Vis vedlegget 264078
Ååh nå ble jeg glad på dine vegne [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji120]
Er veldig glad jeg tok feilså deilig
![]()