Da blir det digital på lørdagBlir nok utslag på den
Vi reiser bort for helgen så greit å bli færdig med den[emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det digital på lørdagBlir nok utslag på den
Make sure er bra.Hvilke tester fra apoteket er sensitive?![]()
Fin stigningTestetøser, er d ok stigning? Strimlene er fra 10 Dpo til 14 dpoVis vedlegget 262534
Hehe, vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Hjemmeværende for øyeblikket og da går iallefall dagene sent!Samme her, 2 dpo og det klør her og.
Har 1 natt skift igjen og fri til onsdag. Så dei dagane blir lange. 6 el 7 dpo sprekker jeg.Hehe, vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Hjemmeværende for øyeblikket og da går iallefall dagene sent!
Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app
Er det muligheter for å se positivt svar på dag 6 eller 7?Har 1 natt skift igjen og fri til onsdag. Så dei dagane blir lange. 6 el 7 dpo sprekker jeg.
Fin stigning, de siste der er 25mlu og da er det jo flott stigning[emoji4]Testetøser, er d ok stigning? Strimlene er fra 10 Dpo til 14 dpoVis vedlegget 262534
Det er helt klart mulig, om egget fester seg raskt og produserer godt med hcg. Men vanligvis får man fra 10 dpo og utover.Er det muligheter for å se positivt svar på dag 6 eller 7?
Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app
Takk for svarDet er helt klart mulig, om egget fester seg raskt og produserer godt med hcg. Men vanligvis får man fra 10 dpo og utover.
Krysser fingrene og håper dette er lykke-månedenSamme her, 2 dpo og det klør her og.
TakkerKrysser fingrene og håper dette er lykke-måneden
Tatt kl 04 og 06 i dag[emoji87]
Det er jo farge derlover godt!
![]()
Det ser da ut som noe der Ikm?Kan det være en begynnelse på noe? Eller er det bare jeg som ser noe....
Kan det være en begynnelse på noe? Eller er det bare jeg som ser noe....
Skimter noe. Håper neste test blir sterkereKan det være en begynnelse på noe? Eller er det bare jeg som ser noe....
Vet bare att jeg hadde Max utslag på el test 5 juni...Det ser da ut som noe der Ikm?