Oss testetøser imellom

Jeg er 82 mod, så har tenkt samme tanken... har 3 barn fra før,men er 7 år siden sist svangerskap så føler meg ganske fersk igjenxsmile8
83 her, minste er 8. Føler meg også fersk[emoji87] Veldig spennende.

80 modell og ikke født på 14år[emoji23] [emoji85]
:hilarious:
Føler jo alt dette er helt nytt for meg,da jeg ikke prøvde på å bli gravid første gangen,det bare skjedde og disse tankene jeg har nå hadde jeg ikke da... en positiv graviditetstest var garantert barn i mitt hode..og sånn ble det jo...
Så på mange måter er jo dette første opplevelsen min med å faktisk ville ha barn å prøve på det :)

:hilarious:
Føler jo alt dette er helt nytt for meg,da jeg ikke prøvde på å bli gravid første gangen,det bare skjedde og disse tankene jeg har nå hadde jeg ikke da... en positiv graviditetstest var garantert barn i mitt hode..og sånn ble det jo...
Så på mange måter er jo dette første opplevelsen min med å faktisk ville ha barn å prøve på det :)
Helt ny situasjon for meg også, har har ikke prøvd sånn før. Jeg har jo mistet før, men aldri måttet vente mere enn 2mnd på positiv test. Nå har jeg snart ventet 2år på å bli gravid og beholde. Mange nye tanker, som før tok jeg det for gitt at jeg kunne få flere barn om jeg ønsket. Nå innser jeg at det muligens ikke er realiteten.

Back
Topp