Ja det er kjipt[emoji17]Er jo positiv den
Er så surt når testene er defekt, isåfall de dyre:/
Å så bor vi på en liiite plass så det er surt å kjøpe på apoteker også[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er kjipt[emoji17]Er jo positiv den
Er så surt når testene er defekt, isåfall de dyre:/
83 her, minste er 8. Føler meg også fersk[emoji87] Veldig spennende.Jeg er 82 mod, så har tenkt samme tanken... har 3 barn fra før,men er 7 år siden sist svangerskap så føler meg ganske fersk igjenxsmile8
86 mod, barn på 11 år.. føler meg førstegangs..83 her, minste er 8. Føler meg også fersk[emoji87] Veldig spennende.
80 modell og ikke født på 14år[emoji23] [emoji85]86 mod, barn på 11 år.. føler meg førstegangs..![]()
Kjenner til det med å bo på en liten plass83 her, minste er 8. Føler meg også fersk[emoji87] Veldig spennende.
80 modell og ikke født på 14år[emoji23] [emoji85]

[emoji87]80 modell og ikke født på 14år[emoji23] [emoji85]
Helt ny situasjon for meg også, har har ikke prøvd sånn før. Jeg har jo mistet før, men aldri måttet vente mere enn 2mnd på positiv test. Nå har jeg snart ventet 2år på å bli gravid og beholde. Mange nye tanker, som før tok jeg det for gitt at jeg kunne få flere barn om jeg ønsket. Nå innser jeg at det muligens ikke er realiteten.
Føler jo alt dette er helt nytt for meg,da jeg ikke prøvde på å bli gravid første gangen,det bare skjedde og disse tankene jeg har nå hadde jeg ikke da... en positiv graviditetstest var garantert barn i mitt hode..og sånn ble det jo...
Så på mange måter er jo dette første opplevelsen min med å faktisk ville ha barn å prøve på det![]()
Det er lenge siden ja[emoji23] [emoji23] [emoji28][emoji87]
Fin stigning det derTestetøser, er d ok stigning? Strimlene er fra 10 Dpo til 14 dpoVis vedlegget 262534
Tusen takk[emoji173][emoji173][emoji173]Jeg sier GRATULERER!!![]()
Streeeek [emoji7] [emoji7]Vis vedlegget 262585 Tok denne i formiddagbare 3+3 idag da om det er noe..
Ser strek. La den bli sterkare.Vis vedlegget 262585 Tok denne i formiddagbare 3+3 idag da om det er noe..
Ser strek[emoji2][emoji2][emoji2]Vis vedlegget 262585 Tok denne i formiddagbare 3+3 idag da om det er noe..
Ser strek. La den bli sterkare.
Krysser alt som kan krysse at streken blir sterkere.Yep, skal vente til mandag tror jeg med å ta neste. Da er keg iallefall 4 uker om det holder seg der![]()
Krysser alt som kan krysse at streken blir sterkere.![]()