TittiMalene
Betatt av forumet
Så gøy [emoji16]En dag foran meg du da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy [emoji16]En dag foran meg du da![]()
Alt håp er ikkje ute endaEr lov å håpe [emoji23] er bare 8dpo [emoji85]
Absolutt ikke [emoji16] har så mye håp for meg selv at jeg deler gjerne ut litt for dere også [emoji16][emoji23]Alt håp er ikkje ute enda![]()
Håper der mere strek i morgen[emoji173]Vis vedlegget 262394 Her er min.. Ser noe, men er nok bare skygge. Tok to7dpo
Absolutt ikke [emoji16] har så mye håp for meg selv at jeg deler gjerne ut litt for dere også [emoji16][emoji23]
Ser noe, la det bli sterkereVis vedlegget 262394 Her er min.. Ser noe, men er nok bare skygge. Tok to7dpo
Vis vedlegget 262388
Blenda idag også [emoji85] men fortsatt tidlig.. venter nye tester i posten idag eller imorgen [emoji2]
Vis vedlegget 262394 Her er min.. Ser noe, men er nok bare skygge. Tok to7dpo
[emoji2][emoji2]Ser en strek![]()
[emoji2][emoji2]
Kommer ikke til å få sove i natt nå[emoji23]

Baby strek9dpo kveldsurin.[emoji87]

Ingen tvil. BabyTatt kl 04 og 06 i dag[emoji87]

[emoji7][emoji7] De er jo sååå svake men begge slår ut. Tar digital på lørdag tenker jeg. Den må slå ut da?Ingen tvil. Baby![]()
Blir nok utslag på den[emoji7][emoji7] De er jo sååå svake men begge slår ut. Tar digital på lørdag tenker jeg. Den må slå ut da?
Make sur testane og CB tidlig sinn. Har ikkje brukt noen av dei.Hvilke tester fra apoteket er sensitive?![]()
Samme her, 2 dpo og det klør her og.Blir nesten gal av å lese innleggene og se bilde av alle.. jeg er bare 2dpo og klør i fingrene etter å teste.. wææ