Oss testetøser imellom

skygge idag og :grumpy:

Vedlegg

• 10.jpg
    10.jpg
    26,7 KB · Visninger: 163
Nettopp kjøpt meg 10 tidlig strimler fra babyplan... Blir så drittskuffa om de er blenda denne gangen også...!!

Vedlegg

• 10dpo.jpg
    10dpo.jpg
    18,1 KB · Visninger: 174
Ser den godt jeg altså... tror ikke dette er skygge.. :)

jeg vet ikke hva jeg skal tro hehe, vil så gjerne ha positiv test, og har jo heller aldri fått skygge på disse testene før. er 10dpo idag, skulle det ikke vært sterkere?

jeg vet ikke hva jeg skal tro hehe, vil så gjerne ha positiv test, og har jo heller aldri fått skygge på disse testene før. er 10dpo idag, skulle det ikke vært sterkere?
Ikke alle produserer likt vet du :) Fikk bare en supersvak strek 10 dpo sist... :)

Du vet du er testetøs når du kjøper graviditetstester 7 uker etter fødsel og har problemer med å ikke starte å teste.. Har egentlig null behov for dem enda av to grunner:
A: vi har ikke begynt å ha sex etter fødsel enda.
B: vi har ikke blitt enige om når vi skal begynne å prøve på neste.

Jeg har et problem..
[emoji56][emoji85]

Hahah, made my day! Trodde jeg var ille som har hamstret 3-4 mnd før prøvingen begynner [emoji28]

Såg nett på fårge bilde. Den blå testen ser eg strek men så vitt jeg klarer å sjå på babyplan sin. I dag myser jeg ikkje på babyplan testen. Det er fremgang på babyplan testen.

tusen takk for at du tydet testene mine!:D dette er utrolig spennende! :Heartpink

Å ha tester i hus gjør meg gal[emoji35]
Ca 7dpo
Kvalm, varm, hodeverk å ryggverk, men blenda tidligtest.
Jeg vet jo at det er alt for tidlig å teste, men den negative testen gjør meg automatisk i dårlig humør. Tolmodihet skulle jeg gjerne hatt mer av......[emoji849]

Å ha tester i hus gjør meg gal[emoji35]
Ca 7dpo
Kvalm, varm, hodeverk å ryggverk, men blenda tidligtest.
Jeg vet jo at det er alt for tidlig å teste, men den negative testen gjør meg automatisk i dårlig humør. Tolmodihet skulle jeg gjerne hatt mer av......[emoji849]

Er nesten bedre å ikke ha noen tester i hus. Men blir litt smågal av det også :p

Det er vanskelig å vente med å teste og det er kjipt med negative tester. Kjente det selv i forrige syklus. Begynte også å teste 7 dpo selv om jeg visste at det var for tidlig. Men så har man det lille håpet siden man vet at andre har fått svak strek 7 dpo.

Er fremdeles håp for deg, prøv å tenk på det :) krysser fingrene for at du får positiv test snart :)

Back
Topp