Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri fått skygge på disse,og den ser jeg jo godt..kan du ta et bedre bilde, med blits ?skygge idag og![]()
Har aldri fått skygge på disse,og den ser jeg jo godt..kan du ta et bedre bilde, med blits ?nærmere.
Ser den godt jeg altså... tror ikke dette er skygge..![]()
Ikke alle produserer likt vet dujeg vet ikke hva jeg skal tro hehe, vil så gjerne ha positiv test, og har jo heller aldri fått skygge på disse testene før. er 10dpo idag, skulle det ikke vært sterkere?
Du vet du er testetøs når du kjøper graviditetstester 7 uker etter fødsel og har problemer med å ikke starte å teste.. Har egentlig null behov for dem enda av to grunner:
A: vi har ikke begynt å ha sex etter fødsel enda.
B: vi har ikke blitt enige om når vi skal begynne å prøve på neste.
Jeg har et problem..
[emoji56][emoji85]
Detta ser bra ut, blir sterkare i morgonskygge idag og![]()
Nettopp kjøpt meg 10 tidlig strimler fra babyplan... Blir så drittskuffa om de er blenda denne gangen også...!!
Såg nett på fårge bilde. Den blå testen ser eg strek men så vitt jeg klarer å sjå på babyplan sin. I dag myser jeg ikkje på babyplan testen. Det er fremgang på babyplan testen.håper!![]()
Ja enig men jeg vil også vite det fort så da blir det sånnDet har jeg også gjort denne måneden, litt skummelt med tidligtester, da jeg mister håpet raskere om de er blenda før IKM, men jeg tar sjansen![]()

Såg nett på fårge bilde. Den blå testen ser eg strek men så vitt jeg klarer å sjå på babyplan sin. I dag myser jeg ikkje på babyplan testen. Det er fremgang på babyplan testen.

Det er baby strek på gang.tusen takk for at du tydet testene mine!dette er utrolig spennende!
![]()
Det er baby strek på gang.
tror jeg må brenne av en test i kveld og hehe
Å ha tester i hus gjør meg gal[emoji35]
Ca 7dpo
Kvalm, varm, hodeverk å ryggverk, men blenda tidligtest.
Jeg vet jo at det er alt for tidlig å teste, men den negative testen gjør meg automatisk i dårlig humør. Tolmodihet skulle jeg gjerne hatt mer av......[emoji849]