Oss testetøser imellom

Er nesten bedre å ikke ha noen tester i hus. Men blir litt smågal av det også :p

Det er vanskelig å vente med å teste og det er kjipt med negative tester. Kjente det selv i forrige syklus. Begynte også å teste 7 dpo selv om jeg visste at det var for tidlig. Men så har man det lille håpet siden man vet at andre har fått svak strek 7 dpo.

Er fremdeles håp for deg, prøv å tenk på det :) krysser fingrene for at du får positiv test snart :)

Takker
Ved forrige graviditeter fikk jeg sent positivt, så for nåkk bare grave dypt etter litt tålmodighet å prøve igjen om noen dager..
Ska ikke være lett dette her...

Takker
Ved forrige graviditeter fikk jeg sent positivt, så for nåkk bare grave dypt etter litt tålmodighet å prøve igjen om noen dager..
Ska ikke være lett dette her...

Ikke lett men må prøve ja :) er ikke så tålmodig av meg jeg heller :wtf: Er forhåpentligvis på siste dag av mensen og er ganske utålmodig etter å begynne å teste med EL tester :D føles så lenge til dpo land :rolleyes:

Vanskelig å sjå på bildet uklart. Har du bedre bilde?

IMG_1167.jpg

Det er eggløsningstest, så nei er ikke babystrek [emoji31] skrev i innlegget jeg la ut at det er eggløsningstest
Sorry, jeg svarte i ørska. Ser selvsagt det står LH på. Beklager![emoji173]

20180611_082814.jpg
20180611_082613.jpg

Håper PP 18 er den siste!! Har aldri fått skygge på disse. Håper ikke skuffelsen blir stor nå. Øyner et lite håp her[emoji5] [emoji4]

Hei! Tok en test grytidlig i morgest, å da var det en veldig rød strek, men tynn. Tydelig da:) noen som har erfaring med det? Er nøyaktig 3 uker idag.

Dere erfarne testere.. hvor tidlig etter EL starter dere å teste i håp om positiv gtest? [emoji56] og fra når teller dere dpo?
jeg er en smule grønn på alt dette men suger til meg all info jeg kommer over. Tenkte aldri på noe av dette i forkant av første svangerskap [emoji85]

slenger med bilde her hos testetøsene og, den mørkeste har jeg redigert litt mørkere, tatt innenfor tidsfristen, da jeg skulle ta bilde når testen hadde tørket hadde jeg klart å legge testen i en liten vanndam:angry4 skal ta ny senere ikveld. Hva tenker dere? er den for svak til at jeg er 11dpo? kjemisk? beklager om jeg kommer med dumme spørsmål, men er bare førstegangsprøver:rolleyes: er veldig redd for skygger og kjemisk graviditet:(

Vedlegg

• heiaa.jpg
    heiaa.jpg
    20,2 KB · Visninger: 168
  • heii.jpg
    heii.jpg
    19,9 KB · Visninger: 163
Dere erfarne testere.. hvor tidlig etter EL starter dere å teste i håp om positiv gtest? [emoji56] og fra når teller dere dpo?
jeg er en smule grønn på alt dette men suger til meg all info jeg kommer over. Tenkte aldri på noe av dette i forkant av første svangerskap [emoji85]
1 dag etter negativ test er 1DPO.
Jeg synes det er lurt å vente så lenge som mulig med å teste, slik at man kanskje unngår å måtte tyde tester, få skyggestreker osv...
Tidligst fra 9-10DPO er jo kjekt, positive tester er som regel veldig klare her :)

slenger med bilde her hos testetøsene og, den mørkeste har jeg redigert litt mørkere, tatt innenfor tidsfristen, da jeg skulle ta bilde når testen hadde tørket hadde jeg klart å legge testen i en liten vanndam:angry4 skal ta ny senere ikveld. Hva tenker dere? er den for svak til at jeg er 11dpo? kjemisk? beklager om jeg kommer med dumme spørsmål, men er bare førstegangsprøver:rolleyes: er veldig redd for skygger og kjemisk graviditet:(
Det behøver ikkje være for svak. Noen øker hcg rett opp mens andre går det sakte. Ingen fasit svar på det. Har troa jeg da :)

Back
Topp