Oss testetøser imellom

Har noen her erfaring med skyggestrek på clearblue tidligtest? Fikk en ultrasvak strek i morges, er 12 dpo i dag, ikm er om 3 dager. Har siste dagene vært kvalm, hatt løs mage (sorry detaljer) og litt halsbrann, også stikninger og spotting siste dagene. Vi er i pp4 nå. Skal teste igjen i morgen for jeg klarer ikke la være [emoji23] men ikke hatt slike symptomer sist svangerskap.

Har noen her erfaring med skyggestrek på clearblue tidligtest? Fikk en ultrasvak strek i morges, er 12 dpo i dag, ikm er om 3 dager. Har siste dagene vært kvalm, hatt løs mage (sorry detaljer) og litt halsbrann, også stikninger og spotting siste dagene. Vi er i pp4 nå. Skal teste igjen i morgen for jeg klarer ikke la være [emoji23] men ikke hatt slike symptomer sist svangerskap.

Bilde? :)

Vedlegg

• received_10156265677770479.jpeg
    received_10156265677770479.jpeg
    55,1 KB · Visninger: 155
CB er kjent for MASSE skuggestreker.
Prøv heller med rosa streker.

Håper der er noe på gang.
De er d ja [emoji20] Om d er noe på gang så vil vel babyplan sine slå ut om noen dager da kanskje, de er på 25. Bare hater å vente [emoji23] Vurderte rfsu, men mener å ha hørt de ikke er helt å stole på heller.

Du vet du er testetøs når du kjøper graviditetstester 7 uker etter fødsel og har problemer med å ikke starte å teste.. Har egentlig null behov for dem enda av to grunner:
A: vi har ikke begynt å ha sex etter fødsel enda.
B: vi har ikke blitt enige om når vi skal begynne å prøve på neste.

Jeg har et problem..
[emoji56][emoji85]

Du vet du er testetøs når du kjøper graviditetstester 7 uker etter fødsel og har problemer med å ikke starte å teste.. Har egentlig null behov for dem enda av to grunner:
A: vi har ikke begynt å ha sex etter fødsel enda.
B: vi har ikke blitt enige om når vi skal begynne å prøve på neste.

Jeg har et problem..
[emoji56][emoji85]

Hahaha, nå ler jeg! :hilarious:

Back
Topp