Oss testetøser imellom

Håper dere erfarende testetroll kan hjelpe meg med å bli litt klokere.
Er CD 15 i dag. Tester etter EL med CBDA, og hatt høy på den siden CD 12. Har siden da testet med strimler i tillegg. Regnet med å få positiv strimmel og/eller Max på CBDA på CD 13-14, men den gang ei. Strimlene har vært forholdsvis sterke men ikke positive, men nå er de svakere igjen. I forrige PP hadde jeg positiv EL test fra morgenen på CD 13 og fikk negativ kvelden CD 15. Hadde forøvrig EL-slim CD 13+14, da med litt blod i.
Kan jeg denne måneden ha hatt en så kort LH topp at jeg har gått glipp av den? Bør jeg regne med som dpo 1 i morgen eller gå ut i fra at EL kommer senere?
Er så utrolig forvirra :confused::confused:
Fortsett å test litt til, kan være kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til. [emoji4]
Om ikke EL testen blir positiv framover, så kan det være at du gikk glipp av den, så regner du bare fra den testen som var sterkest. [emoji4]

2704555C-9818-40FD-8112-1D5FEC126743.jpeg
Ikke jeg, mye skyggestrek er.

IMG_0512.JPG

Burde ikke testene mine begynne å bli sterkere? [emoji848] Øverste er fra torsdag, strimmel og babyplan i midten i går og nederste i dag. Hadde det vært strek så lenge om det er kjemisk..? [emoji18] Ikm i morgen.

Fortsett å test litt til, kan være kroppen prøvde på EL men ikke fikk det til. [emoji4]
Om ikke EL testen blir positiv framover, så kan det være at du gikk glipp av den, så regner du bare fra den testen som var sterkest. [emoji4]

Da blir det en siste test i dag, for har bare igjen :hilarious:
Og så får jeg gå ut i fra de som jeg har, som du sier. Og eller bare være veldig ops på om kroppen sender signaler på nytt EL-forsøk.

Takk for at du tok deg tid til å svare :)

Vis vedlegget 261835

Burde ikke testene mine begynne å bli sterkere? [emoji848] Øverste er fra torsdag, strimmel og babyplan i midten i går og nederste i dag. Hadde det vært strek så lenge om det er kjemisk..? [emoji18] Ikm i morgen.

Kan være litt tidlig å forvente sterkere tester, synes ikke du skal bruke g-tester til å måle hcg, for det er de ikke ment til. Tror du skal lene deg helt tilbake, for du er gravid!
Hadde det vært kjemisk ville strekene mest sannsynlig vært svakere..

Ville sagt du er gravid:) en strek er jo en strek som oftest!:) ville ventet til om tanta kom eller ikke, for så å ta en ny:)

Sier barre BABY STREK :happy093

Kan være litt tidlig å forvente sterkere tester, synes ikke du skal bruke g-tester til å måle hcg, for det er de ikke ment til. Tror du skal lene deg helt tilbake, for du er gravid!
Hadde det vært kjemisk ville strekene mest sannsynlig vært svakere..

Takk for svar [emoji4] er nok bare bekymringer som tar overhånd vil jeg tro [emoji85] Skulle ikke tro jeg hadde vært gravid før! [emoji23] Har en test igjen, den sparer jeg til mandag, da er jeg 15 dpo [emoji4]

Noen her med positive erfaringer med «test ofte 8pk fra rfsu» ?

Litt usikker på hva jeg skal svare. For jeg har bare fått blenda på disse, men det har vært riktig for jeg har ikke vært gravid[emoji28] Så egentlig har jo erfaringen vært positiv. Det er en stund siden jeg har testet med de, er jo ikke prøver. Kun testet når jeg har gått 1-2 dager over IKM et par ganger.

Vis vedlegget 261835

Jeg tenker at det er vanskelig å se om streken blir sterkere når det er forskjellige typer tester du har brukt [emoji4] Syns uansett at strekene er sterke og fine til at du har IKM imorgen [emoji3][emoji106]

Litt usikker på hva jeg skal svare. For jeg har bare fått blenda på disse, men det har vært riktig for jeg har ikke vært gravid[emoji28] Så egentlig har jo erfaringen vært positiv. Det er en stund siden jeg har testet med de, er jo ikke prøver. Kun testet når jeg har gått 1-2 dager over IKM et par ganger.

Kanskje et lite håpe for meg da:) er bare 3 uker da isåffall:)

Back
Topp