Lean
Forumet er livet
9DPO og såvidt skygge.. :/ jaja ny test i morgen![]()
Jeg ser på babyplan- testen [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på babyplan- testen [emoji7]
Wow ser.9DPO og såvidt skygge.. :/ jaja ny test i morgen![]()
Det lyser håp.herrefred så gøy!![]()
absolutt! håper jeg er heldig!Det lyser håp.

absolutt! håper jeg er heldig!![]()

Syns jeg ser en svakt antydning til en strek på den blå testen [emoji2]9DPO og såvidt skygge.. :/ jaja ny test i morgen![]()

Har noen her erfaring med skyggestrek på clearblue tidligtest? Fikk en ultrasvak strek i morges, er 12 dpo i dag, ikm er om 3 dager. Har siste dagene vært kvalm, hatt løs mage (sorry detaljer) og litt halsbrann, også stikninger og spotting siste dagene. Vi er i pp4 nå. Skal teste igjen i morgen for jeg klarer ikke la være [emoji23] men ikke hatt slike symptomer sist svangerskap.
Fikk d liksom ikke frem på bildet, så måtte vise den til samboer for å se om øyene tulla [emoji23] han så den han også altså [emoji12]Bilde?![]()
CB er kjent for MASSE skuggestreker.Fikk d liksom ikke frem på bildet, så måtte vise den til samboer for å se om øyene tulla [emoji23] han så den han også altså [emoji12]
De er d ja [emoji20] Om d er noe på gang så vil vel babyplan sine slå ut om noen dager da kanskje, de er på 25. Bare hater å vente [emoji23] Vurderte rfsu, men mener å ha hørt de ikke er helt å stole på heller.CB er kjent for MASSE skuggestreker.
Prøv heller med rosa streker.
Håper der er noe på gang.
Fikk d liksom ikke frem på bildet, så måtte vise den til samboer for å se om øyene tulla [emoji23] han så den han også altså [emoji12]
Babyplan sine er og stole på.De er d ja [emoji20] Om d er noe på gang så vil vel babyplan sine slå ut om noen dager da kanskje, de er på 25. Bare hater å vente [emoji23] Vurderte rfsu, men mener å ha hørt de ikke er helt å stole på heller.
Du vet du er testetøs når du kjøper graviditetstester 7 uker etter fødsel og har problemer med å ikke starte å teste.. Har egentlig null behov for dem enda av to grunner:
A: vi har ikke begynt å ha sex etter fødsel enda.
B: vi har ikke blitt enige om når vi skal begynne å prøve på neste.
Jeg har et problem..
[emoji56][emoji85]