lusemus 71
Forumet er livet
Noko dritt.TR kom på slaget i dag gitt...![]()
Får håpe neste PP blir 2 streker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noko dritt.TR kom på slaget i dag gitt...![]()
[QUOTE="Snøkrystall, post: 24451352, member:
Jeg har visst blitt en testetøs jeg også[emoji28]
Er det noen som kan hjelpe meg å tyde testene mine?
13 dager siden jeg tok ovitrelle i dag.
Den siste testen til høyre er fra i morges, de to neste i går kveld og de andre er en for hver dag bakover.
Er det noen som ser stigning? Jeg synes de ser så utrolig like ut. Hvis det ikke er ovitrellen burde de vel vært sterkere nå?
Den siste testen til høyre er fra i morges, de to neste i går kveld og de andre er en for hver dag bakover.
Er det noen som ser stigning? Jeg synes de ser så utrolig like ut. Hvis det ikke er ovitrellen burde de vel vært sterkere nå?
Ja,du må ikke finne på å prøve RFSU testene... De er ikke bra !Har fått sykt mye skygger på RFSU-strimler i det siste. Alle andre er blenda. Tok nettopp en ny strimmel og så en ganske tydelig strek lenge nok til at jeg rakk å få hjertebank, men så forsvant den igjen... Utrolig forvirrende og frustrerende...
Så spennende [emoji28] [emoji4]Ser svak men tydelig strek på rfsu i virkeligheten, og ser litt strek på cb men bare etter at jeg redigerte bildet.
Vis vedlegget 261069
Ser, krysser og håper det blir sterkere.Ser svak men tydelig strek på rfsu i virkeligheten, og ser litt strek på cb men bare etter at jeg redigerte bildet.
Vis vedlegget 261069
Er den helt blenda? Jeg har dårlig streksyn, men synes jeg ser noe.Vis vedlegget 261084
Testetøsen klarte ikke la være [emoji85] Lloyds test 10 dpo på utvannet urin. Helt blenda [emoji19]
Er ikkje enig at den er blenda. Der er noe.Vis vedlegget 261084
Testetøsen klarte ikke la være [emoji85] Lloyds test 10 dpo på utvannet urin. Helt blenda [emoji19]
Vis vedlegget 261084
Syns også jeg ser noe [emoji4]Vis vedlegget 261084
Syns også jeg ser noe [emoji4]
Ok, jeg har åpnet tidligtesten og streken er helt klart og tydelig blå, dog veldig svak. Strekene på RFSU-strimlene forsvinner etter en stund, og digital sier ikke gravid. Kan det være at tidligtesten ikke er riktig, selv om det er blå strek, eller er det bare for tidlig for de andre testene? Hva tror dere?! Går på veggen snart.