Oss testetøser imellom

IMG_2576.JPG

Jeg har visst blitt en testetøs jeg også[emoji28]
Er det noen som kan hjelpe meg å tyde testene mine?
13 dager siden jeg tok ovitrelle i dag.
Den siste testen til høyre er fra i morges, de to neste i går kveld og de andre er en for hver dag bakover.
Er det noen som ser stigning? Jeg synes de ser så utrolig like ut. Hvis det ikke er ovitrellen burde de vel vært sterkere nå?

Klarte å legge ved feil bilde, det som kommer under er rett[emoji4]

[QUOTE="Snøkrystall, post: 24451352, member:
Den siste testen til høyre er fra i morges, de to neste i går kveld og de andre er en for hver dag bakover.
Er det noen som ser stigning? Jeg synes de ser så utrolig like ut. Hvis det ikke er ovitrellen burde de vel vært sterkere nå?[/QUOTE]

IMG_2581.JPG

Er det noen som ser stigning? Jeg synes de ser så utrolig like ut. Hvis det ikke er ovitrellen burde de vel vært sterkere nå?

Vis vedlegget 261046[/QUOTE]
Den er vel rekna og være ute av kroppen etter 10 dager. Synest det stemmer som du sier, like. Ikkje gi opp håpet enda.

..

Her er mine fra da jeg tok ovitrelle sist, de to siste er fra 8dager etter ovitrelle.
Screenshot_20180604-133953.jpg

Så ovitrellen din skal være ute nå[emoji6] håper en enda sterkere test i morgen på deg[emoji256] [emoji92] [emoji173]

Har fått sykt mye skygger på RFSU-strimler i det siste. Alle andre er blenda. Tok nettopp en ny strimmel og så en ganske tydelig strek lenge nok til at jeg rakk å få hjertebank, men så forsvant den igjen... Utrolig forvirrende og frustrerende...

Har fått sykt mye skygger på RFSU-strimler i det siste. Alle andre er blenda. Tok nettopp en ny strimmel og så en ganske tydelig strek lenge nok til at jeg rakk å få hjertebank, men så forsvant den igjen... Utrolig forvirrende og frustrerende...
Ja,du må ikke finne på å prøve RFSU testene... De er ikke bra !

Ser svak men tydelig strek på rfsu i virkeligheten, og ser litt strek på cb men bare etter at jeg redigerte bildet.

9305FC2A-03F8-495A-8B51-35D59AE8BFA7.jpeg

Last edited:
Tror dere? [emoji50] Nå ble jeg usikker [emoji28][emoji85] Godt jeg kjøpte topakning, så får jeg testet i morgen tidlig på konsentrert urin [emoji16]

Ok, jeg har åpnet tidligtesten og streken er helt klart og tydelig blå, dog veldig svak. Strekene på RFSU-strimlene forsvinner etter en stund, og digital sier ikke gravid. Kan det være at tidligtesten ikke er riktig, selv om det er blå strek, eller er det bare for tidlig for de andre testene? Hva tror dere?! Går på veggen snart.

Ok, jeg har åpnet tidligtesten og streken er helt klart og tydelig blå, dog veldig svak. Strekene på RFSU-strimlene forsvinner etter en stund, og digital sier ikke gravid. Kan det være at tidligtesten ikke er riktig, selv om det er blå strek, eller er det bare for tidlig for de andre testene? Hva tror dere?! Går på veggen snart.

Er nok bare for tidlig å teste[emoji4] de du har har en følsomhet på 10, rfsu har 25 og digital har 50!! Så det tar litt tid å produsere nok hcg til at de plukker det opp[emoji4] krysser fingrene for deg[emoji173]️

Back
Topp