Oss testetøser imellom

Den øverste er nok være skygge:shifty: men ser allikevel farge på den..

Vedlegg

• _20180604_213246.JPG
    _20180604_213246.JPG
    879 KB · Visninger: 158
Da! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167
Så herlig! Gratulerer :Heartpink

Da! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167
Gratulerer så mye[emoji177]

Det der er jo strek[emoji2][emoji7]

Ja jeg synes også det er det, men har fått så mye skygger på disse at jeg ikke helt tør tro. Får jeg strek i morgen også så drister jeg meg til å prøve et annet merke, har disse liggende bare.

Men åååh, hvordan skal jeg klare å vente! :shy:

Ser strek på den :) Hva med å prøve en annen test? Clearblue eller noe. Kan være en digital slår ut? :)

Digital slo ikke ut i går iallfall, ikke vanlig clearblue heller, bare early. A1 var også negativ. Men skal prøve en annen i morgen hvis det fortsatt er strek på strimmel, evt i ettermiddag hvis jeg klarer å holde meg :p

Digital slo ikke ut i går iallfall, ikke vanlig clearblue heller, bare early. A1 var også negativ. Men skal prøve en annen i morgen hvis det fortsatt er strek på strimmel, evt i ettermiddag hvis jeg klarer å holde meg :p

Jeg har pleid å få sterkere strek om ettermiddagen:)
Hvor mange dpo er du?

Back
Topp