Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser og håper den blir sterkere i morgonBlir spennende i morgen da [emoji4] er så redd det er skygge [emoji849]
Ser strek, la den bli sterkare i morgonDen øverste er nok være skyggemen ser allikevel farge på den..
Så herlig! GratulererDa! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167

Da! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167
Ser noe der
HURRADa! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167

Der er no.
Gratulerer så mye[emoji177]Da! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167
Da! Sir jeg meg offisielt ferdig med testingen for denne gang[emoji1] ikm var i går, inge tr kom og disse testene kom i dag[emoji7] har vært en ære å være testetøs med dere! Håper det går noen år til neste gang[emoji6][emoji173]️Vis vedlegget 261167
Det der er jo strek[emoji2][emoji7]

Ser strek på denHva med å prøve en annen test? Clearblue eller noe. Kan være en digital slår ut?
![]()
Digital slo ikke ut i går iallfall, ikke vanlig clearblue heller, bare early. A1 var også negativ. Men skal prøve en annen i morgen hvis det fortsatt er strek på strimmel, evt i ettermiddag hvis jeg klarer å holde meg![]()