Jeg heier [emoji322][emoji322][emoji322]
Takk [emoji120]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg heier [emoji322][emoji322][emoji322]
Det SKAL bli sterkere. Optimisten jeg.Ja, der håper jeg virkelig!! Er så lei av å bli lurt av skyggestreker... [emoji17]
Ja, jeg har aldri fått strek etter tiden uten at det har vært noeVet at en ikke skal stole på tester etter tiden er gått ut når den skal leses av.. men er det snev av håp når den blir positiv etter tiden?
Håper du tar feil og sterkere i morgon.Har blødd brunt og hatt kraftige magesmerter i dag testen i kveld er fortsatt veldig svakt positiv, men ingen stigning. Vis vedlegget 260882kjemisk er noe herk[emoji17]
Ja det er håp. Kan bli positiv enda tidligere i morgon og neste dag innen tidsfristen. Det har jeg opplevd.Vet at en ikke skal stole på tester etter tiden er gått ut når den skal leses av.. men er det snev av håp når den blir positiv etter tiden?
Ja, jeg har aldri fått strek etter tiden uten at det har vært noemen vet jo andre har fått falske streker etter tiden, men personlig har jeg ikke fått det
![]()
Er egentlig litt skeptisk.. er 11dpo i dag. Ingen symptomer, nada.. men ble så paff da jeg så på den nå og der var det en fin strek.. men vi får se.. ikm i morgen...Ja det er håp. Kan bli positiv enda tidligere i morgon og neste dag innen tidsfristen. Det har jeg opplevd.
Har du bilde? Håper den er reelEr egentlig litt skeptisk.. er 11dpo i dag. Ingen symptomer, nada.. men ble så paff da jeg så på den nå og der var det en fin strek.. men vi får se.. ikm i morgen...
krysser fingrene for at tanta holder seg borte i morgen!Vis vedlegget 260892
Vet ikke om streken ble så veldig mye sterkere i dag[emoji849]
ser litt mer rosa ut en forrige test, håper det er noe der!<3
Jeg har troa og det har jo ikkje gått mange timer siden sist test.Vis vedlegget 260892
Vet ikke om streken ble så veldig mye sterkere i dag[emoji849]
Jeg har troa og det har jo ikkje gått mange timer siden sist test.
Krysser det som kan krysses.Neida, sant det! Jeg krysser fingrene
Har ikke kjøpt de på wish men på ebay.Erfaringer med One Step strimmel kjøpt på wish? Ofte skyggestreker på disse?
TR kom på slaget i dag gitt...Har du bilde? Håper den er reelkrysser fingrene for at tanta holder seg borte i morgen!
Har ikke kjøpt de på wish men på ebay.
Har ikke brukt de når jeg har vært gravid så vet ikke sånn sett, men har opplevd å få noen skygger på de, men da der hvor streken ikke skal være... Så jeg er vel fornøyd med de sånn sett..

Det er samme testane som er på ebay. Det er mange ebay selgere på Wish.Erfaringer med One Step strimmel kjøpt på wish? Ofte skyggestreker på disse?