Oss testetøser imellom

Har blødd brunt og hatt kraftige magesmerter i dag testen i kveld er fortsatt veldig svakt positiv, men ingen stigning.
IMG_0028.JPG
kjemisk er noe herk[emoji17]

Vet at en ikke skal stole på tester etter tiden er gått ut når den skal leses av.. men er det snev av håp når den blir positiv etter tiden?

Vet at en ikke skal stole på tester etter tiden er gått ut når den skal leses av.. men er det snev av håp når den blir positiv etter tiden?
Ja, jeg har aldri fått strek etter tiden uten at det har vært noe :) men vet jo andre har fått falske streker etter tiden, men personlig har jeg ikke fått det :D

Ja, jeg har aldri fått strek etter tiden uten at det har vært noe :) men vet jo andre har fått falske streker etter tiden, men personlig har jeg ikke fått det :D
Ja det er håp. Kan bli positiv enda tidligere i morgon og neste dag innen tidsfristen. Det har jeg opplevd.
Er egentlig litt skeptisk.. er 11dpo i dag. Ingen symptomer, nada.. men ble så paff da jeg så på den nå og der var det en fin strek.. men vi får se.. ikm i morgen...

Er egentlig litt skeptisk.. er 11dpo i dag. Ingen symptomer, nada.. men ble så paff da jeg så på den nå og der var det en fin strek.. men vi får se.. ikm i morgen...
Har du bilde? Håper den er reel :happy: krysser fingrene for at tanta holder seg borte i morgen!

Erfaringer med One Step strimmel kjøpt på wish? Ofte skyggestreker på disse?

Vedlegg

• _20180603_104620.JPG
    _20180603_104620.JPG
    86,2 KB · Visninger: 111
Erfaringer med One Step strimmel kjøpt på wish? Ofte skyggestreker på disse?
Har ikke kjøpt de på wish men på ebay.
Har ikke brukt de når jeg har vært gravid så vet ikke sånn sett, men har opplevd å få noen skygger på de, men da der hvor streken ikke skal være... Så jeg er vel fornøyd med de sånn sett..

Har ikke kjøpt de på wish men på ebay.
Har ikke brukt de når jeg har vært gravid så vet ikke sånn sett, men har opplevd å få noen skygger på de, men da der hvor streken ikke skal være... Så jeg er vel fornøyd med de sånn sett..

Ok, fikk svak svak strek som så vidt ses på bilde så får bare se hvordan det utvikler seg:happy:

Back
Topp