Lean
Forumet er livet
Lurer på en ting; hvor tidlig etter EL kan man få positiv test? [emoji28]
Det tidligste jeg har hørt at folk har kunnet skimte en strek er 7-8 dager etter el [emoji5] Hvor mange dager er det siden du hadde el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på en ting; hvor tidlig etter EL kan man få positiv test? [emoji28]
Har ikke hatt EL ennå, såvidt jeg vet. Men det klør i fingrene etter å teste allerede [emoji23] jeg er jo helt gal. Men det får så være [emoji16] EL vil sannsynligvis være nå i helgen, men da er jeg vekkreist, så vi får peise på før den tid [emoji106]Det tidligste jeg har hørt at folk har kunnet skimte en strek er 7-8 dager etter el [emoji5] Hvor mange dager er det siden du hadde el?
Har ikke hatt EL ennå, såvidt jeg vet. Men det klør i fingrene etter å teste allerede [emoji23] jeg er jo helt gal. Men det får så være [emoji16] EL vil sannsynligvis være nå i helgen, men da er jeg vekkreist, så vi får peise på før den tid [emoji106]
jeg har fatt fra 7 dpo.Lurer på en ting; hvor tidlig etter EL kan man få positiv test? [emoji28]
Da blir det positiv test no![]()
Hvor mange dpo er du? Synes jeg ser noe veldig svakt der jeg[emoji848]
Litt vanskelig å få prikkene på riktig plass, men er jo noooooe der?Hvor mange dpo er du? Synes jeg ser noe veldig svakt der jeg[emoji848]
Jeg skimter streker jeg altså!!
8 dpo og da er dei alt for svake fra i går..Hvor mange dpo er du? Synes jeg ser noe veldig svakt der jeg[emoji848]
Er langt etter tiden. Får sjå i morgon om det har skjed noe da.Litt vanskelig å få prikkene på riktig plass, men er jo noooooe der?![]()
8 dpo og da er dei alt for svake fra i går..
Er langt etter tiden. Får sjå i morgon om det har skjed noe da.
Håper du har rett. Det hadde vert knas om det var sterkare i morgon.Men var jo sånn til meg også, ble plutselig sterkere igjen! Stigning skal vel skje annenhver dag? Ikke gi opp enda[emoji173]
Har trua jeg altså![emoji3]
Takker, graver til meg alt av håp jeg får.Håper håper håper[emoji847]
Vel, jeg syntes jeg så antydning til streker før de siste testene du la ut, og de var vel ikke over tiden?Er langt etter tiden. Får sjå i morgon om det har skjed noe da.
Oh yes!Den er tydeligere der enn den imårrest??![]()