lusemus 71
Forumet er livet
Det skal jeg og. Blir testen svak eller blanko skal jeg gi FAN. Nyte god været.Nå skal jeg bare senke skuldrene og tenke at det her går bra! Har trua[emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg og. Blir testen svak eller blanko skal jeg gi FAN. Nyte god været.Nå skal jeg bare senke skuldrene og tenke at det her går bra! Har trua[emoji3]
Håper du får fine streker, har du testet i dag?Det skal jeg og. Blir testen svak eller blanko skal jeg gi FAN. Nyte god været.
Håper du får fine streker, har du testet i dag?
Håper håper[emoji256] [emoji94]Har ikkje testa, kommer snart.
Tok nettopp en test til[emoji28][emoji85] den var sterkere enn den jeg tok tidligere i dag! IKM er førstkommende tirsdag, lurer på om jeg skal kjøpe en rfsu tidlig test og ta i morgen? Kanskje en digital også?Det skal jeg og. Blir testen svak eller blanko skal jeg gi FAN. Nyte god været.
Noko dritt, skulle ønske jeg så noe. Men Nei. Håper på eit MIRAKEL i morgon.Her er mine negative tester i dag, dpo12, pp 24 her kommer jeg.Vis vedlegget 259548
BILDE ? SpentTok nettopp en test til[emoji28][emoji85] den var sterkere enn den jeg tok tidligere i dag! IKM er førstkommende tirsdag, lurer på om jeg skal kjøpe en rfsu tidlig test og ta i morgen? Kanskje en digital også?
Hadde aldri trodd jeg skulle bli så gæærn testetøs![emoji23]
De er godt analysert, og jeg så ingen babystrek. Bare skygge der streken skulle vært [emoji19]Noko dritt, skulle ønske jeg så noe. Men Nei. Håper på eit MIRAKEL i morgon.
Samme her håper. Er redd det bli B.....Håper håper[emoji256] [emoji94]
Den er tydeligere der enn den imårrest??BILDE ? Spent
Den er tydeligere der enn den imårrest??![]()
Godt å få det svart på hvitt. Etter kjemisk forrige pp og abort i juli 17, synes jeg det var på tide at det skulle klaffe nå. Håper bare det varer helt ut. Det ser i hvert fall mer lovende ut enn forrige pp hvor det ikke var noen økning på testene.Vis vedlegget 259588
Faan da! Nå håper jeg den sitter neste pp og klamrer seg fast til termin[emoji173]Vis vedlegget 259584
Det var det. Vente på ny PP.
Det håper jeg og.Faan da! Nå håper jeg den sitter neste pp og klamrer seg fast til termin[emoji173]
Da blir det positiv test no