Trodde den skulle være mye sterkere nå[emoji17] CD 24..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 dpo [emoji173]️Vis vedlegget 259497
Gratulerer [emoji173]
Tusen takk [emoji173]️ synes enda å skimte noe på testene dine jeg. Følte min test var lik din på mandag, 12 dpo.
Mine streker ble ikke skikkelig tydelige før idag, 1-2 dager etter ikm. Krysser fingrene for deg [emoji4]
Det er strek der, men vil ha en sterk strek nå[emoji85][emoji28] skal prøve å drøye til mandag med å teste mere nå![emoji23]
BABY STREK15 dpo [emoji173]️Vis vedlegget 259497

Trodde den skulle være mye sterkere nå[emoji17] CD 24..![]()
![]()
Der er strek. Kor mange dpo?
BABY STREK![]()
Jeg har tro.Aner ikke, kanskje mellom 7-10 dpo[emoji4]
Brukte ny pakke i dag da, kanskje det har noe å si?Jeg har tro.
Gratulerer [emoji173]
På billig-tester.no..enn du?Hvor har du kjøpt dine tester? Synes strekene er så langt unna hverandre.. Mine ser sånn ut
Jeg lagra bildet ditt og sammenlignet med mitt og strekene er på ca samme plass[emoji4]Hvor har du kjøpt dine tester? Synes strekene er så langt unna hverandre.. Mine ser sånn ut
På billig-tester.no..enn du?
Jeg lagra bildet ditt og sammenlignet med mitt og strekene er på ca samme plass[emoji4]

Kjøpte mine der ogsåOkei, bare jeg som ser dårlig da
![]()
Ja det kan det væreKan være fordi ditt bilde er nærmere enn mitt [emoji4]

Det kan det. Forstår at du ikkje er heilt trygg. der er jo økning og alle øker ikkje likt. Ikkje mist håpet enda.Brukte ny pakke i dag da, kanskje det har noe å si?
Nå skal jeg bare senke skuldrene og tenke at det her går bra! Har trua[emoji3]Det kan det. Forstår at du ikkje er heilt trygg. der er jo økning og alle øker ikkje likt. Ikkje mist håpet enda.