Oss testetøser imellom

Noen med erfaring med babyplan sine teater? Hvorfor ble den slik?
20180508_181310.jpg

Jo. Men det har vært sånn i 2 dager. Skjer liksom ikke noe:/

Åååå :/ men 2 dager er ingenting. La testen ligge i morgen, og test på fredag, da er den nok sterkere :) hvor mange dpo?

Hei, er 8 DPO(ca), testet idag og fikk denne (nederste).
Det samler seg farge, men ser ikke noen tydelige linjer. Noen som har fått slike «streker»?

Vedlegg

• D258D6D8-D854-43C5-AD00-463AA859D6EC.jpeg
    D258D6D8-D854-43C5-AD00-463AA859D6EC.jpeg
    783,9 KB · Visninger: 205
Last edited:
Hei, er 8 DPO(ca), testet idag og fikk denne (nederste).
Det samler seg farge, men ser ikke noen tydelige linjer. Noen som har fått slike «streker»?
Ser strek på den øverste :)

Er i gang med testekjøret, er pp1 og tror jeg er dpo 9, men kan også være 6-8,men utfra appen min så var EL 1.Mai. Dette er en Ebay-test, noen som har erfaring med de? ser en skygge og vurderer sterkt å holde meg og teste igjen i natt (dårlig døgnrytme pga nattarbeid):happy090

Vedlegg

• 20180509_203112.jpg
    20180509_203112.jpg
    13 KB · Visninger: 171
Er i gang med testekjøret, er pp1 og tror jeg er dpo 9, men kan også være 6-8,men utfra appen min så var EL 1.Mai. Dette er en Ebay-test, noen som har erfaring med de? ser en skygge og vurderer sterkt å holde meg og teste igjen i natt (dårlig døgnrytme pga nattarbeid):happy090
Har prøvd dei testane men følte der var skugge der heile tiden. Det var min erfaring.
Krysser og håper det er noe anna på din test.

Har prøvd dei testane men følte der var skugge der heile tiden. Det var min erfaring.
Krysser og håper det er noe anna på din test.
Ja er det jeg mistenker:/ får bare ha litt is i magen og vente på billigtester sine :)

Synes dette ser mer ut som babystrek enn skygge, vet ikke, bare å vente spent på andre type tester ;)

IMG_4689.JPG

Strek er strek?[emoji28]. Neida. Jeg driver å tester ut når eggløsningssprøyta forlater kroppen for å vite når jeg kan stole på en evt positiv test[emoji86] gøy å se to streker likevel da [emoji4] ikveld er det 4 dager siden sprøyta ble satt, sist var den helt ute etter 5, kan se ut som det tar lengre tid denne gangen!

Vis vedlegget 257345

Strek er strek?[emoji28]. Neida. Jeg driver å tester ut når eggløsningssprøyta forlater kroppen for å vite når jeg kan stole på en evt positiv test[emoji86] gøy å se to streker likevel da [emoji4] ikveld er det 4 dager siden sprøyta ble satt, sist var den helt ute etter 5, kan se ut som det tar lengre tid denne gangen!

Kjenner til følelsen! Tok noen tester påfølgende dager så ble de kjapt svakere. Tok ny test 11 dpo på kveld og fikk svak strek. Tok digital som var positiv! Tenkte det måtte være sprøyta men det var det ikke ;) 6 uker på vei nå og det er superfint ;) Synes det var morsomt bare å teste etter Ovitrelle for å se to streker selv om det ikke var babystrek [emoji23]

Kjenner til følelsen! Tok noen tester påfølgende dager så ble de kjapt svakere. Tok ny test 11 dpo på kveld og fikk svak strek. Tok digital som var positiv! Tenkte det måtte være sprøyta men det var det ikke ;) 6 uker på vei nå og det er superfint ;) Synes det var morsomt bare å teste etter Ovitrelle for å se to streker selv om det ikke var babystrek [emoji23]

Gratulerer [emoji7][emoji254]

Ja veldig gøy å se, spent på om den går over til å faktisk være ekte positiv etter hvert[emoji28] så du fikk «ekte strek» på kveld 11 dpo? Wow [emoji7]

Så... Jeg bestemte meg for å teste etter EL denne måneden for jeg var så usikker på om jeg traff EL forrige måned. Kjøpte inn 21 EL-tester og 3 g-tester og tenkte at nå har jeg for 3 måneder, og lovet meg selv at jeg ikke skulle bli en testetøs....
Og nå sitter jeg og kan ikke annet enn å le av meg selv :shy: Er CD 15, har svidd av 19 EL-tester. Startet CD 7 med en test daglig med har de siste dagene endt opp med 3 tester per dag :oops: Må nok bare på nett og bestille mer :hilarious:

Men, spørsmål... Hatt positiv EL-test siden CD 13, og sist nå på dagen i dag, men tok nå nettopp en som var negativ. Leser så mye forskjellig og blir litt usikker, er jeg dpo 0 i dag og dpo 1 i morgen? Eller Dpo 0 i morgen og dpo 1 i overimorgen?o_O

Back
Topp