Oss testetøser imellom

Dere testetøser..:p Når er det egentlig best å teste? Sett det anbefales om morgenen, men at hcg nivået stiger ila dagen? Hva er deres erfaring? Når tester dere?
Det anbefales om morgenen fordi man da har vært så mange timer uten å drikke eller å gå på do.
Det er likevel mange eksempler på damer som har fått sterkere tester utover dagen enn om morgenen. Se an hva som passer deg best.
Cluet er flest mulig timer uten å drikke og uten å gå på do. Tester man fra en uke før IKM bør man klare 4-5 timer ift å kunne ha sjans til å se strek. Dersom man drikker mye på kvelden kan man få svakere tester om morgenen.
Uansett når på døgnet du kommer til at det passer best for deg så hold deg kun til å sammenligne fra en tid av døgnet for ikke å stresse deg selv unødvendig

Det anbefales om morgenen fordi man da har vært så mange timer uten å drikke eller å gå på do.
Det er likevel mange eksempler på damer som har fått sterkere tester utover dagen enn om morgenen. Se an hva som passer deg best.
Cluet er flest mulig timer uten å drikke og uten å gå på do. Tester man fra en uke før IKM bør man klare 4-5 timer ift å kunne ha sjans til å se strek. Dersom man drikker mye på kvelden kan man få svakere tester om morgenen.
Uansett når på døgnet du kommer til at det passer best for deg så hold deg kun til å sammenligne fra en tid av døgnet for ikke å stresse deg selv unødvendig

Takk for svar :happy:

Dpo 13. Høy temp, ømme pupper, men negativ test. På utvannet urin, men det har vel ikke så mye å si, når jeg er så mange dpo?

IMG_20180507_171100.jpg

Kan være tidlig å teste! Er jo ikke alle som får positiv 13 dpo :)

De gangene jeg har vært gravid, så var jeg fått positiv test 8-9 dpo. Men kanskje det kan være forskjellig for hver gang, at man plutselig kan teste sent positivt neste gang? Lov å håpe da, selv om jeg synes det ser dårlig ut denne måneden også

De gangene jeg har vært gravid, så var jeg fått positiv test 8-9 dpo. Men kanskje det kan være forskjellig for hver gang, at man plutselig kan teste sent positivt neste gang? Lov å håpe da, selv om jeg synes det ser dårlig ut denne måneden også
Hvert svangerskap er jo ulik :) jeg og min venninne ble gravid med noen få mnd mellomrom, hun testet ikke positivt før 22 dpo. Og da var den veeeeeeldig svak :) så jeg hadde absolutt ikke gitt opp håpet :)

Sorry for spam, men legger ut her også jeg..

Er 11 dpo idag, men synes nesten streken er litt for svak til å tro det er noe annet enn skygge?:/

Vedlegg

• B2CDF379-AE33-4900-922A-EF20344AE66D.jpeg
    B2CDF379-AE33-4900-922A-EF20344AE66D.jpeg
    73,6 KB · Visninger: 165
  • 56C8CC20-FB54-4382-97AD-4F912876BBC4.jpeg
    56C8CC20-FB54-4382-97AD-4F912876BBC4.jpeg
    45,6 KB · Visninger: 167
Hmm skjønner jeg godt, hvor mange dpo er du? Skimter jo streken men ikke godt å si om det er strek eller skygge. Hvilket merke er det?
Nå er jeg 11 dpo. Dette er one step sin stav test, er kun denne pp jeg har fått tullestreker på testene.

Nå er jeg 11 dpo. Dette er one step sin stav test, er kun denne pp jeg har fått tullestreker på testene.

Ingen erfaring med den. Men på 11 dpo er det jo heller ikke sikkert du får utslag. Krysser fingrene for deg og gleder meg til å evt få se ny test om noen dager :love2

Back
Topp