Oss testetøser imellom

Når har jeg fått skyggestreker siden første test (7dpo) i starten var det på wondfo og da var make sure blenda, men nå har det kommet skyggestrek på de også.. men den blir ikke sterkere.. kjemisk, eller bare teite tester? :p
Dagens test 11dpo
DDC3A925-0F5B-42A3-BF37-47E4B5F33628.jpeg

Snart ny testeperiode!

For første gang etter uttak av spiral har eg hatt de jæv*%## mensensmertene som gjør at eg blir sengeliggende tilbake .. alltid hatt de fra eg fikk mensen!
Tror kanskje det er et positivt tegn at no er kroppen tilbakestilt fra spiralen ..?! At kanskje det går denne mnd??!!

Kanskje ikke riktig å spørre her, men dere er den hyggeligste gjengen så eg spør dere [emoji1]

Dagens skygge 10 dpo. Skjønner ikke at det skal være så masse skygger!
20180507_061129.jpg

Snart ny testeperiode!

For første gang etter uttak av spiral har eg hatt de jæv*%## mensensmertene som gjør at eg blir sengeliggende tilbake .. alltid hatt de fra eg fikk mensen!
Tror kanskje det er et positivt tegn at no er kroppen tilbakestilt fra spiralen ..?! At kanskje det går denne mnd??!!

Kanskje ikke riktig å spørre her, men dere er den hyggeligste gjengen så eg spør dere [emoji1]
Sånn hadde jeg det denne mnd også.. Ikke hatt mensen smerter eller ordentlig blødninger på en god stund så håper at det betyr at koppen er stabil igjen [emoji120][emoji120][emoji7]

Dere testetøser..:p Når er det egentlig best å teste? Sett det anbefales om morgenen, men at hcg nivået stiger ila dagen? Hva er deres erfaring? Når tester dere?

Back
Topp