Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring med babyplan sine teater? Hvorfor ble den slik?Vis vedlegget 257080

Her er det Jo en svak strek
Her er det Jo en svak strek![]()
HahahaVis vedlegget 257194 testetøsa har fyllt opp lageret[emoji23] [emoji23]
Jo. Men det har vært sånn i 2 dager. Skjer liksom ikke noe:/
Hei, er 8 DPO(ca), testet idag og fikk denne (nederste).
Det samler seg farge, men ser ikke noen tydelige linjer. Noen som har fått slike «streker»?
Ser strek på den øversteHei, er 8 DPO(ca), testet idag og fikk denne (nederste).
Det samler seg farge, men ser ikke noen tydelige linjer. Noen som har fått slike «streker»?
Åååå :/ men 2 dager er ingenting. La testen ligge i morgen, og test på fredag, da er den nok sterkerehvor mange dpo?

Har prøvd dei testane men følte der var skugge der heile tiden. Det var min erfaring.Er i gang med testekjøret, er pp1 og tror jeg er dpo 9, men kan også være 6-8,men utfra appen min så var EL 1.Mai. Dette er en Ebay-test, noen som har erfaring med de? ser en skygge og vurderer sterkt å holde meg og teste igjen i natt (dårlig døgnrytme pga nattarbeid)![]()
Ja er det jeg mistenker:/ får bare ha litt is i magen og vente på billigtester sineHar prøvd dei testane men følte der var skugge der heile tiden. Det var min erfaring.
Krysser og håper det er noe anna på din test.
Vis vedlegget 257345
Strek er strek?[emoji28]. Neida. Jeg driver å tester ut når eggløsningssprøyta forlater kroppen for å vite når jeg kan stole på en evt positiv test[emoji86] gøy å se to streker likevel da [emoji4] ikveld er det 4 dager siden sprøyta ble satt, sist var den helt ute etter 5, kan se ut som det tar lengre tid denne gangen!
Kjenner til følelsen! Tok noen tester påfølgende dager så ble de kjapt svakere. Tok ny test 11 dpo på kveld og fikk svak strek. Tok digital som var positiv! Tenkte det måtte være sprøyta men det var det ikke6 uker på vei nå og det er superfint
Synes det var morsomt bare å teste etter Ovitrelle for å se to streker selv om det ikke var babystrek [emoji23]
Er CD 15, har svidd av 19 EL-tester. Startet CD 7 med en test daglig med har de siste dagene endt opp med 3 tester per dag