Oss testetøser imellom

Vis vedlegget 246764
Hei hei! Er det noen som vil dele sine erfaringer med disse to typene tester? [emoji848] Dyppet i samme urin begge to[emoji4] Er 11dpo i dag og ikke noe klokere. Strimmelen vil jeg si er helt negativ? Den andre vil jeg kalle en skyggestrek? [emoji848][emoji848]
Vil ikke kalle den nederste en skygge strek nei.. hvilken test er det?
Syns den var såpass tydelig at æ forsiktig sier gratulere [emoji173]

Vis vedlegget 246764
Hei hei! Er det noen som vil dele sine erfaringer med disse to typene tester? [emoji848] Dyppet i samme urin begge to[emoji4] Er 11dpo i dag og ikke noe klokere. Strimmelen vil jeg si er helt negativ? Den andre vil jeg kalle en skyggestrek? [emoji848][emoji848]

Never mind.. ser nå at det ikke er en skygge. Tok en RFSU også. Alle tre er like hvite [emoji17]
IMG_2871.JPG

Tok du på samme urin som de forrige testene ?
Eller så tenker jeg at det var for uttynnet denne gange. Prøv igjen i mårra ?:)

Ja, tok vare på urinen fordi jeg var så usikker. Så alle 3 er tatt på samme urin. Var vel 6-7 timer i blæren. Ja, får prøve igjen i morgen [emoji4]

Ja sant det. Tenkte isted at det er jo ikke noe å gjøre med det alikevel om det skjer. Så å sitte å uroe seg nå er jo ikke vits. Så jeg prøver å roe meg ned ☺️ Være glad for at det er streker vertfall ☺️☺️

Gratulerer med strek:love7
Ikke bruk testene til å måle HCG med, da blir du bare gal :-P og det blir veldig ukorrekt. er du bekymret for kjemisk, ville jeg heller målt HCG i blodet hos legen :) men du, dette går bra!!:wav

Gratulerer med strek:love7
Ikke bruk testene til å måle HCG med, da blir du bare gal :p og det blir veldig ukorrekt. er du bekymret for kjemisk, ville jeg heller målt HCG i blodet hos legen :) men du, dette går bra!!:wav
Ja, du har helt rett...det er tullete å gjøre sånne ting, man blir faktisk steingal av det !
Skal prøve å roe meg ned..:) får jeg ikke mensen om 4 dager så skal jeg puste ut :) Tusen takk :)

Noen her som har målt hcg hos legen? Hvor langt på vei var dere og hva viste nivået? :) jeg tok blodprøve på fredag for en uke siden 9dpo og hadde hcg på 26. Målte mandagen etter, 12 dpo og hadde hcg på 113. Er dette bra? :)

Disse testene har vært trege sammenlignet med babyplan. Er 4+3 i dag
Image1520058334.368574.jpg

Det har tatt tid og få sterk test strek[emoji5] Hvordan går det med deg, er du på tjukka?[emoji12]

Back
Topp