Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye [emoji179][emoji322]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye [emoji179][emoji322]
Helt sant !Nei, og hvis kroppen vår avstøter det så er det jo noe galt med det [emoji173]
Vil ikke kalle den nederste en skygge strek nei.. hvilken test er det?Vis vedlegget 246764
Hei hei! Er det noen som vil dele sine erfaringer med disse to typene tester? [emoji848] Dyppet i samme urin begge to[emoji4] Er 11dpo i dag og ikke noe klokere. Strimmelen vil jeg si er helt negativ? Den andre vil jeg kalle en skyggestrek? [emoji848][emoji848]
Vis vedlegget 246764
Hei hei! Er det noen som vil dele sine erfaringer med disse to typene tester? [emoji848] Dyppet i samme urin begge to[emoji4] Er 11dpo i dag og ikke noe klokere. Strimmelen vil jeg si er helt negativ? Den andre vil jeg kalle en skyggestrek? [emoji848][emoji848]
Tok du på samme urin som de forrige testene ?Never mind.. ser nå at det ikke er en skygge. Tok en RFSU også. Alle tre er like hvite [emoji17]Vis vedlegget 246800
Tok du på samme urin som de forrige testene ?
Eller så tenker jeg at det var for uttynnet denne gange. Prøv igjen i mårra ?![]()
Hmm... utrolig rart.. Syns ikke det var en skyggestrek på den nederste på første bildet.. hmmmm...Ja, tok vare på urinen fordi jeg var så usikker. Så alle 3 er tatt på samme urin. Var vel 6-7 timer i blæren. Ja, får prøve igjen i morgen [emoji4]
Disse testene klarer jeg ikke stole på, da de er kjent for skyggestreker... ta en annen test?Noen med godt streksyn som ser noe? Ikm de nærmeste dagene ..
Føler eg ser noe kjempe svakt ..? Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799
Ja sant det. Tenkte isted at det er jo ikke noe å gjøre med det alikevel om det skjer. Så å sitte å uroe seg nå er jo ikke vits. Så jeg prøver å roe meg nedVære glad for at det er streker vertfall
![]()

Disse testene klarer jeg ikke stole på, da de er kjent for skyggestreker... ta en annen test?
Ja, du har helt rett...det er tullete å gjøre sånne ting, man blir faktisk steingal av det !Gratulerer med strek
Ikke bruk testene til å måle HCG med, da blir du bare galog det blir veldig ukorrekt. er du bekymret for kjemisk, ville jeg heller målt HCG i blodet hos legen
men du, dette går bra!!
![]()
Noen med godt streksyn som ser noe? Ikm de nærmeste dagene ..
Føler eg ser noe kjempe svakt ..? Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799Vis vedlegget 246798Vis vedlegget 246799
Har steget ganske bra [emoji4]Noen her som har målt hcg hos legen? Hvor langt på vei var dere og hva viste nivået?jeg tok blodprøve på fredag for en uke siden 9dpo og hadde hcg på 26. Målte mandagen etter, 12 dpo og hadde hcg på 113. Er dette bra?
![]()
Har steget ganske bra [emoji4]
Så fin strek ! Hva mener du med trege ?Disse testene har vært trege sammenlignet med babyplan. Er 4+3 i dagVis vedlegget 246918
Jeg er på tjukka vet duDet har tatt tid og få sterk test strek[emoji5] Hvordan går det med deg, er du på tjukka?[emoji12]