Oss testetøser imellom

Jeg er på tjukka vet du :laughing002
Tror jeg fikk sterkere strek idag også så jeg håper dette går veien !! Er bare 12 DPO så håper det bare er lite HCG som er grunnen:love017

Gratulerer så koselig[emoji5] Noen ganger går det litt tregt i starten uten at det er noe galt av den grunn. Få se testen da?

Sterkere når testen har fått ligge litt lengre ca 30 min
IMG_5313.JPG

Ser jo streken lett[emoji1303] Hva slags test er det? Noen tester er jo også litt tregere enn andre.
Babyplan early stav... jeg har null erfaring med de,bortsett fra forrige gang jeg var gravid og mistet, og strekene ble aldri sterke liksom så jeg kjenner det er det som plager meg litt.. Vil liksom ha sterk strek og tydelig stigning men må vel kanskje kjøpe et annet merke.. Jeg har tre babyplan strimler på 25mlU liggende som jeg tenkte jeg skulle bruke fra mandag av og annen hver dag for å se om de blir sterkere :)

Babyplan early stav... jeg har null erfaring med de,bortsett fra forrige gang jeg var gravid og mistet, og strekene ble aldri sterke liksom så jeg kjenner det er det som plager meg litt.. Vil liksom ha sterk strek og tydelig stigning men må vel kanskje kjøpe et annet merke.. Jeg har tre babyplan strimler på 25mlU liggende som jeg tenkte jeg skulle bruke fra mandag av og annen hver dag for å se om de blir sterkere :)

Har heller ingen erfaring med stavtestene.. Høres ut som en god plan du har der da[emoji1303][emoji5] Håper på sterke fine tester[emoji173]️

Kjære, flinke testetøser. Er det noen av dere som har peiling på hvor følsom A1 testene er? Lurer på å brenne av en apotek-test. Liker ikke e-bay testene [emoji15]

Har heller ingen erfaring med stavtestene.. Høres ut som en god plan du har der da[emoji1303][emoji5] Håper på sterke fine tester[emoji173]️
Ja,vet ikke om det er en bra plan da,men jeg vet ikke helt hva annet som kan roe meg... :) Det kan jo også gjøre ting verre,om de ikke blir sterke.... :(

Ja,vet ikke om det er en bra plan da,men jeg vet ikke helt hva annet som kan roe meg... :) Det kan jo også gjøre ting verre,om de ikke blir sterke.... :(

Om det ikke er noe økning vil jeg tro du har en kjemisk. Det skal jo være økning på de testene. Er det ikke økning, men de fortsatt er positive burde du kanskje få målt hcg i blodet med 48 dagers mellomrom. Håper på økning[emoji173]️

Om det ikke er noe økning vil jeg tro du har en kjemisk. Det skal jo være økning på de testene. Er det ikke økning, men de fortsatt er positive burde du kanskje få målt hcg i blodet med 48 dagers mellomrom. Håper på økning[emoji173]️
Ja er det jeg er redd for. Får se imorgen tidlig ! Håper så inderlig på økning!

Jeg har ikke prøvd babyplan tidlig, men hadde make sure tidlig. Og de slo faktisk ut senere eller svakere enn de vanlige make sure testene!!!
Ja jeg syns også der har kommet svak strek på tidlig testene til BP. Tester med 25 og fikk svaaaaak strek på torsdag men fikk ikke sterkere strek på de med 10. Merkelig

Hei!

Helt ny her Er sånn ca 8-9 dpo idag, og skal på MR på tirsdag og testet derfor i dag tidlig. Har tatt 5 tester og alle har svaksvaksvaaaak strek, så svake at jeg får liksom ikke tatt ordentlig bilde Men man får vel ikke skyggelurestreker på alle testene vel? Hva tror dere? Rimelig svett nå

Hei!

Helt ny her Er sånn ca 8-9 dpo idag, og skal på MR på tirsdag og testet derfor i dag tidlig. Har tatt 5 tester og alle har svaksvaksvaaaak strek, så svake at jeg får liksom ikke tatt ordentlig bilde Men man får vel ikke skyggelurestreker på alle testene vel? Hva tror dere? Rimelig svett nå

Prøv gjerne å ta bilde allikevel og legg ut her! Det er folk her som er utrolig flink på å finne streker :) Hvilke tester har du brukt?

Hei!

Sleng med et bilde alikevel :) vi er ikke testetøser for ingen grunn ;)
Men nei, har du fått svak strek på alle så ville jeg egentlig trodd du er gravid :)

Back
Topp