Er det mulig ?!
Hurra hurra hurra!!!!! [emoji2] gratulerer! Dette er gøy! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig ?!
Tusen takk,dette er veldig gøy !!Hurra hurra hurra!!!!! [emoji2] gratulerer! Dette er gøy! [emoji173]️
Hei hei jenter.
Hvor mye hcg slår en digital test ut på?
Jeg vil tro det at du tester med forskjellige tester har noe å si.! Er lettere å studere stigning om du bruker samme type testJeg føler liksom streken burde være sterkere enn igår men det er den ikke. Er det normalt ?
Jeg er så redd for kjemisk igjen...
Er 11 DPO og 4 dager fra mens. Kanskje det bare er for tidlig for å få en sterkere strek?
Jeg vet ikke noe om HCG stigning...
Okei, kanskje det er det daJeg vil tro det at du tester med forskjellige tester har noe å si.! Er lettere å studere stigning om du bruker samme type testogså sier de visst at om du skal se etter stigning anbefales å teste annenhver dag, siden det er så lang tid hcg bruker på å dobles. Krysser fingrene for normal stigning for deg jeg
Gratulerer [emoji2][emoji173]Er det mulig ?!
Tusen takk og gratulerer til deg også !! Flott strekGratulerer [emoji2][emoji173]
Tusen takk [emoji2][emoji173] har ikke synket helt inn enda [emoji28]Tusen takk og gratulerer til deg også !! Flott strek [emoji173]️[emoji5]️
Nei jeg sliter fortsatt med å ta det inn, blir nok sånn lenge for min delTusen takk [emoji2][emoji173] har ikke synket helt inn enda [emoji28]

Haha jaa [emoji28] får bare vente til IKM å sjekke med digital da. Spent!!Nei jeg sliter fortsatt med å ta det inn, blir nok sånn lenge for min del![]()
Ja samme her. Fikk så svak strek idag,trodde jeg skulle få sterkere enn igår... så ble brått veldig bekymret for en ny kjemisk. Men får bare tenke at det er tidlig enda.Haha jaa [emoji28] får bare vente til IKM å sjekke med digital da. Spent!!
Vi får bare tenke på det ja. Ta en dag av gangen [emoji4] og hvis det blir kjemisk så har vi heldigvis flere sjanser. [emoji173]Ja samme her. Fikk så svak strek idag,trodde jeg skulle få sterkere enn igår... så ble brått veldig bekymret for en ny kjemisk. Men får bare tenke at det er tidlig enda.
Ja sant det. Tenkte isted at det er jo ikke noe å gjøre med det alikevel om det skjer. Så å sitte å uroe seg nå er jo ikke vits. Så jeg prøver å roe meg nedVi får bare tenke på det ja. Ta en dag av gangen [emoji4] og hvis det blir kjemisk så har vi heldigvis flere sjanser. [emoji173]
Nei, og hvis kroppen vår avstøter det så er det jo noe galt med det [emoji173]Ja sant det. Tenkte isted at det er jo ikke noe å gjøre med det alikevel om det skjer. Så å sitte å uroe seg nå er jo ikke vits. Så jeg prøver å roe meg ned [emoji5]️ Være glad for at det er streker vertfall [emoji5]️[emoji5]️