Miniknøttet
Gift med forumet
Ingen symptomer her annet enn en litt støl følelse i venstresiden av magen.Jepp. Hvitere blendahvit.... men jeg gir ikke opp enda, jeg har symptomer fortsatt så jeg velger å tro der er for tidlig bare [emoji5]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen symptomer her annet enn en litt støl følelse i venstresiden av magen.Jepp. Hvitere blendahvit.... men jeg gir ikke opp enda, jeg har symptomer fortsatt så jeg velger å tro der er for tidlig bare [emoji5]️
Blenda i dag, så da var der Skygge på den jeg fikk i går[emoji58][emoji33] blir siste pakken jeg kjøper med RFSU. Blir vanlig cb på meg og ingen testing før jeg vet med sikkerhet at el har vært [emoji23][emoji23][emoji85]
Ser fremdeles strek jeg da[emoji106]
Å nei, så kjedelig! Det er så dumt med disse skyggene
Ser også strek, men får se om den blir sterkere
Ja utrolig kjedelig når man aldri har fått det før og så dukker det opp en[emoji53]
Håper din blir sterkere [emoji177]
Anbefaler ikke å teste så tidlig nei. Blir mange dager med skuffelser. Vent til vertfall 8-9 DPONår anbefaler dere å begynne å teste? 4dpo her og er så utålmodig! Hvor tidlig testes det? [emoji177][emoji85]
Hvis du har mange tester, hadde jeg ikke klart å holde meg til mer enn 8 dpo.Når anbefaler dere å begynne å teste? 4dpo her og er så utålmodig! Hvor tidlig testes det? [emoji177][emoji85]
Idag våknet jeg til TR, om det ikke kommer av humping igår kveld.. Ser fortsatt strek på dagens test, men jeg ser det jo på alt
Vis vedlegget 246428
Vis vedlegget 246429 Vis vedlegget 246430
Øverste fra i går kveld.
Jeg ser strek[emoji106]
Får teste om noen dager igjenIdag våknet jeg til TR, om det ikke kommer av humping igår kveld.. Ser fortsatt strek på dagens test, men jeg ser det jo på alt
Vis vedlegget 246428
Vis vedlegget 246429 Vis vedlegget 246430
Øverste fra i går kveld.
Ser streken, kan være skjøre slimhinner. Men kan jo også være kjemisk. Håper på det første!
Syns jeg kan skimte noe svakt[emoji5]