Oss testetøser imellom

Image1519655495.110406.jpg
RFSU med sensitivitet på 25 mlu 12/13 dpo.. Den er treg altså, har to digitale med ukesindikator liggende. Men vil spare de litt til.

Jeg er så FORBANNA IDIOT,hvorfor kan ikke jeg også være en av de som klarer å vente med testingen til det går an å få et troverdig resultat ?! Istedet så må jeg brenne av tester lenge før det er vits å håpe på to streker å bare gjøre meg selv mer skuffet. Så nå sitter jeg her med negativt resultat SOM JEG VISSTE KOM og kroppen full i symptomer. Kan noen bare komme å låse testene inn å vekk...

Føler med deg! Fast bestemt til å vente til jeg er 12dpo nå.

Jeg er så FORBANNA IDIOT,hvorfor kan ikke jeg også være en av de som klarer å vente med testingen til det går an å få et troverdig resultat ?! Istedet så må jeg brenne av tester lenge før det er vits å håpe på to streker å bare gjøre meg selv mer skuffet. Så nå sitter jeg her med negativt resultat SOM JEG VISSTE KOM og kroppen full i symptomer. Kan noen bare komme å låse testene inn å vekk...[/

Jeg er så FORBANNA IDIOT,hvorfor kan ikke jeg også være en av de som klarer å vente med testingen til det går an å få et troverdig resultat ?! Istedet så må jeg brenne av tester lenge før det er vits å håpe på to streker å bare gjøre meg selv mer skuffet. Så nå sitter jeg her med negativt resultat SOM JEG VISSTE KOM og kroppen full i symptomer. Kan noen bare komme å låse testene inn å vekk...

[emoji173]️

TIPS til dere! Ta bilde og skru på "inverter farger" på iphone!! da ser du i en slags "negativ" og strekene kommer mye tydeligere frem :) Jeg har testet dette med mine tester og det stemmer.

Back
Topp