Jeg ser[emoji5]
Gjør du? Jeg ser ingenting og fikk to slike tondager på rad[emoji849] egentlig slått meg til ro med skyggestrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser[emoji5]
Gjør du? Jeg ser ingenting og fikk to slike tondager på rad[emoji849] egentlig slått meg til ro med skyggestrek
Kjempe flott strek, mye sterkere enn de jeg fikk så tidlig. Digital slår garantert ut.Vis vedlegget 246181 RFSU med sensitivitet på 25 mlu 12/13 dpo.. Den er treg altså, har to digitale med ukesindikator liggende. Men vil spare de litt til.
Er jo ikke tvil overhodet derVis vedlegget 246181 RFSU med sensitivitet på 25 mlu 12/13 dpo.. Den er treg altså, har to digitale med ukesindikator liggende. Men vil spare de litt til.
Ja, jeg skimter noe supersvakt, spesielt på det negative bildetkrysser fingrene for stigning (husk at den øker annenhver dag). Lykke til[emoji4]
Like nervøs hver gang jeg tester, men det er fin økning i hvert fall[emoji1303]Kjempe flott strek, mye sterkere enn de jeg fikk så tidlig. Digital slår garantert ut.![]()
Jeg ser, men er visst veldig vanlig at det vises en svak strek på disse testene uansettSynes jeg skimter noe ultrasvaaakt, men det kan jo være det sterke ønsket mitt om at testen SKAL være positiv [emoji21]Vis vedlegget 246200Vis vedlegget 246201Vis vedlegget 246202Vis vedlegget 246203
Jeg er så FORBANNA IDIOT,hvorfor kan ikke jeg også være en av de som klarer å vente med testingen til det går an å få et troverdig resultat ?! Istedet så må jeg brenne av tester lenge før det er vits å håpe på to streker å bare gjøre meg selv mer skuffet. Så nå sitter jeg her med negativt resultat SOM JEG VISSTE KOM og kroppen full i symptomer. Kan noen bare komme å låse testene inn å vekk...[/
Jeg aner ikke hvor langt det kan være. Kanskje 7-8dpo. IKM er kanskje i løpet av helga.Jeg ser, men er visst veldig vanlig at det vises en svak strek på disse testene uansettSå jeg ville ikke stolt på den før den ble tydelig blå. Men kan jo være starten på noe også
![]()
Jeg er så FORBANNA IDIOT,hvorfor kan ikke jeg også være en av de som klarer å vente med testingen til det går an å få et troverdig resultat ?! Istedet så må jeg brenne av tester lenge før det er vits å håpe på to streker å bare gjøre meg selv mer skuffet. Så nå sitter jeg her med negativt resultat SOM JEG VISSTE KOM og kroppen full i symptomer. Kan noen bare komme å låse testene inn å vekk...
Skulle gjerne sagt samme her men vet jeg ikke kommer til å klare å vente til dess!Føler med deg! Fast bestemt til å vente til jeg er 12dpo nå.
Ser noe, men tror det bare er skyggestrek. Kan ikke bare TR komme nå..
Vis vedlegget 246211 Vis vedlegget 246212 Vis vedlegget 246213 Vis vedlegget 246214
Ser noe, men tror det bare er skyggestrek. Kan ikke bare TR komme nå..
Vis vedlegget 246211 Vis vedlegget 246212 Vis vedlegget 246213 Vis vedlegget 246214
Hvis RFSU er så sterk så slår definitivt digital ut.Vis vedlegget 246181 RFSU med sensitivitet på 25 mlu 12/13 dpo.. Den er treg altså, har to digitale med ukesindikator liggende. Men vil spare de litt til.
Testet noe mer?