Miniknøttet
Gift med forumet
Superhvite tester. Ikke så rart med utvannet urin [emoji23]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Men vurderer å kjøpe en etter jobb, men den blir sikkert negativ![]()
Jepp,lik de jeg fikk idag også,kjempegøySuperhvite tester. Ikke så rart med utvannet urin [emoji23]
Vis vedlegget 246316Vis vedlegget 246317Vis vedlegget 246318Vis vedlegget 246319Vis vedlegget 246320

Jeg tviler på at det blir strek på mine. Kjæresten ville jeg skulle bli ferdig med øyeoperasjonen først. Den har jeg tatt i dag. Da kan vi kjøre på neste mnd [emoji4]Jepp,lik de jeg fikk idag også,kjempegøy![]()
Hmm ja ,ser den.. hvor mange dpo er du ?Jeg tviler på at det blir strek på mine. Kjæresten ville jeg skulle bli ferdig med øyeoperasjonen først. Den har jeg tatt i dag. Da kan vi kjøre på neste mnd [emoji4]
Det vet jeg ikke. Monitoren sier cd27 siden fortsatt ikke har fått max. Ut fra EL-slimet er jeg kanskje 8-9dpo.Hmm ja ,ser den.. hvor mange dpo er du ?
Okei.. da er vi ca likt da.. jeg er 8 dpo idag,tror jeg.. Så det er fortsatt håp for oss daDet vet jeg ikke. Monitoren sier cd27 siden fortsatt ikke har fått max. Ut fra EL-slimet er jeg kanskje 8-9dpo.
å jaggu var den ikke veldig positiv Hvis RFSU er så sterk så slår definitivt digital ut.
Gratulerer
Gratulerer [emoji5][emoji5][emoji5][emoji5]
Jippi[emoji1319][emoji173]️Vis vedlegget 246364 La denne spireliten vokse seg stor og sterk[emoji173]️
Var dine blanke og?Jepp,lik de jeg fikk idag også,kjempegøy![]()
Jepp. Hvitere blendahvit.... men jeg gir ikke opp enda, jeg har symptomer fortsatt så jeg velger å tro der er for tidlig bareVar dine blanke og?
GrattisJippi[emoji1319][emoji173]️Vis vedlegget 246364 La denne spireliten vokse seg stor og sterk[emoji173]️
Jeg ser strek [emoji7] og den minner meg om min jeg Fikk i går[emoji106] skal teste i kveld samme tidspunkt for å se om det var skygge eller faktisk strek jeg fikk
Hvordan gikk det med din test?