Ånei! Jeg skimtet noe, men var kanskje bare skyggeFossblør nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Jeg skimtet noe, men var kanskje bare skyggeFossblør nå![]()
Da er jeg fornøyd med testingen, og sier stoppNå må spiren holde seg på plass til oktober
Lykke til alle testetøser, jeg kommer til å snike innomVis vedlegget 243123
Vis vedlegget 243230
Hva tenker dere om denne?[emoji1] tatt på kvelden 10 dpo streken kom opp med engang den ble våt, men synes kanskje den virker litt grå ut?
Vis vedlegget 243230
Hva tenker dere om denne?[emoji1] tatt på kvelden 10 dpo streken kom opp med engang den ble våt, men synes kanskje den virker litt grå ut?
Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdagusikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag
![]()
Haha! ja, sendte inn noen i går før vi la oss og må få til en runde til i dag tror jegMå nok få sendt inn soldatene, gullegget er i ferd med å "klekke" [emoji12]

Litt vanskelig å si! Men håper på baby strek! Ser frem til å se en ny test [emoji16] syns det ser lovende ut!Vis vedlegget 243230
Syns jeg kan se noe svakt! Håper på sterke strek [emoji4]
Syns de ser positive ut [emoji4]Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdagusikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag
![]()
Syns det ser lovende ut jeg! Jeg fikk ikke skikkelig positiv før jeg var 13 dpo begge gangene jeg var gravid. Så krysser fingrene [emoji4] ser streken lett!Vis vedlegget 243399
Er nok ikke noe pågang her, tok denne i dag. Ser fortsatt en svak strek på, men ikke sterkere enn i går. Har også spottet litt brunt i dag[emoji53]11 dpo i dag
Ja! Fikk ikke positiv EL test eller g test før 13 dpo [emoji12]Er det noen som har fått negativ EL-test 9/10 dpo og likevel vært gravid? Tom for g-tester
Ja! Fikk ikke positiv EL test eller g test før 13 dpo [emoji12]
[emoji7] [emoji173] [emoji7] [emoji173]