Oss testetøser imellom

IMG_6992.JPG

Hva tenker dere om denne?[emoji1] tatt på kvelden 10 dpo streken kom opp med engang den ble våt, men synes kanskje den virker litt grå ut?

Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdag:rolleyes: usikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag:p

Vedlegg

• 2B258E2C-F412-4ADE-B576-D45EC1F9C1ED.jpeg
    2B258E2C-F412-4ADE-B576-D45EC1F9C1ED.jpeg
    545,8 KB · Visninger: 179
Øverste 21.30 i går, nederste 10.15 i dag (på ikke så konsentrert urin) egentlig forventet EL først på tirsdag:rolleyes: usikker på om jeg syns de er heeelt positive? Hva tenker dere? Får fortsette å teste videre i dag:p

Må nok få sendt inn soldatene, gullegget er i ferd med å "klekke" [emoji12]

Må nok få sendt inn soldatene, gullegget er i ferd med å "klekke" [emoji12]
Haha! ja, sendte inn noen i går før vi la oss og må få til en runde til i dag tror jeg:p Ikke fått lagt inn noe tidligere i uken, så håper det holder med litt aksjelegging nå i helgen:wideyed:

IMG_6995.JPG

Er nok ikke noe pågang her, tok denne i dag. Ser fortsatt en svak strek på, men ikke sterkere enn i går. Har også spottet litt brunt i dag[emoji53]11 dpo i dag

Syns de ser positive ut [emoji4]

Vis vedlegget 243399
Er nok ikke noe pågang her, tok denne i dag. Ser fortsatt en svak strek på, men ikke sterkere enn i går. Har også spottet litt brunt i dag[emoji53]11 dpo i dag
Syns det ser lovende ut jeg! Jeg fikk ikke skikkelig positiv før jeg var 13 dpo begge gangene jeg var gravid. Så krysser fingrene [emoji4] ser streken lett!

Er det noen som har fått negativ EL-test 9/10 dpo og likevel vært gravid? Tom for g-tester

Øyner håp her[emoji7][emoji7]

IMG_3334.JPG

Back
Topp