Viprøver79
Glad i forumet
Hcg på 90
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu[emoji294] [emoji173] [emoji323] [emoji173] [emoji323] [emoji7] [emoji106] [emoji108]Hcg på 90![]()
Herlig [emoji7] gratulerer!!
Edit: 95Hcg på 90![]()
åååh faen hvorfor måtte jeg se på testen nå. Denne ble tatt idag tidlig og da var det en svak svak svak kanskje skygge strek som JEG så... Men er det vanlig at disse får en så blå sterk strek etter utgått tid om det IKKE er noe der?? [emoji26][emoji87]![]()
Starter å miste trua for denne pp'n. Og jeg som har hatt så på følelsen at det skulle gå denne gangen [emoji20] 11 dpo i dag. IKM 29 januar.![]()
Tusen takk for trøstende ord [emoji173] håpe er jo egentlig ikke helt ute før TR kommer. Men kjent ting på kroppen denne mnd jeg ikke har kjent siden jeg var gravid sist. Så var så sikker på positiv test til nå.Jeg har fått første svakt positive både 12 og 13 dpo, så ikke gi opp helt enda!![]()
Gratulerer.Edit: 95
14/15 da blodprøva ble tatt i går.Gratulerer.
Hvor mange dpo?
Du har fine streker [emoji173]Tok ny test i dag, 13 dpo. Skulle ønske den var litt sterkere, håper det er litt tidlig enda. På bildet er dagens (13 dpo) til venstre og 11dpo er til høyre. Synes dagens er øøøørlitegranne sterkere, men det kan være at jeg bare veldig gjerne VIL at den skal være det. Hva tror dere?
Er redd for at den ikke skal sitte, hadde relativt store menssmerter i går. Vanligvis kommer da TR etter bare et par timer, men den har fortsatt ikke kommet. Vis vedlegget 241638
Flott verdi og stigning da14/15 da blodprøva ble tatt i går.
Du har fine streker [emoji173]

Clearblue pluss [emoji111]️ men dette er lenge etter tiden [emoji28]Hvilken test er det? Streken så jo veldig fin ut, da! Ny test imorgen!![]()
Hcg på 90![]()
Clearblue pluss [emoji111]️ men dette er lenge etter tiden [emoji28]
Får håpe at det kommer fin strek før tiden imorgen! Lykke til!![]()