Oss testetøser imellom

049b8b74e189aa188d514109eb379af4.jpg

Denne er det ingenting på, sant?
Jeg ser ingenting dessverre...

96d9686cfc8867c32d7d959c9c59e5ce.jpg
åååh faen hvorfor måtte jeg se på testen nå. Denne ble tatt idag tidlig og da var det en svak svak svak kanskje skygge strek som JEG så... Men er det vanlig at disse får en så blå sterk strek etter utgått tid om det IKKE er noe der?? [emoji26][emoji87]

96d9686cfc8867c32d7d959c9c59e5ce.jpg
åååh faen hvorfor måtte jeg se på testen nå. Denne ble tatt idag tidlig og da var det en svak svak svak kanskje skygge strek som JEG så... Men er det vanlig at disse får en så blå sterk strek etter utgått tid om det IKKE er noe der?? [emoji26][emoji87]
Denne så jo positiv ut!! Er veldig rart om det er komt en SÅ tydelig blå strek om det ikke er noe.. hvordan var testen når du tok den?

Jeg kan skimte en svak svak blå strek på denne også :)
Tipper du er gravid jeg :happy: Hvor mange dpo er du?
Jeg tviler sterkt for fikk en strek på en annen test igår etter tidsfristen (fler timer etter) igår også :s RFSU test igår.. Er 17 dpo hvis tempen og el testene er riktig :)

Jeg tviler sterkt for fikk en strek på en annen test igår etter tidsfristen (fler timer etter) igår også :s RFSU test igår.. Er 17 dpo hvis tempen og el testene er riktig :)
Så frustrerende.. Kan det være at EL har vært senere enn antatt?

Jeg ville fortsatt å teste med samme type test ( stor variasjon på sensitiviteten) Ta en ny cb i morgen å se om den er sterkere. Om den er det ville jeg antatt at EL har vært sen og du er gravid. Masse lykke til, spennende :)

Jeg ville fortsatt å teste med samme type test ( stor variasjon på sensitiviteten) Ta en ny cb i morgen å se om den er sterkere. Om den er det ville jeg antatt at EL har vært sen og du er gravid. Masse lykke til, spennende :)
Ja det er sant :) tror ikke jeg tør imorgen... Blir som et slag hver gang den er neg:( takk :)

Det kan være både og med disse testene. Har selv fått en ganske tydelig skygge uten å være gravid. Men samtidig kan det være at den er veldig svak fordi du har testet veldig tidlig.. hvor mange dpo?

Vet ikke hvor mange dpo. Her er testene tørket.. Kjedelig om det ikke er noe når de blir så sterke etter fristen. Ikke fra samme eske. Tenker jeg tar en ny imorgen og en på lørdag/søndag.

IMG_20180124_143840.jpg

Vedlegg

• IMG_20180124_143840.jpg
    IMG_20180124_143840.jpg
    992,9 KB · Visninger: 116
Jeg bare spyr og spyr. 11+4 i dag. En uke til organrettet tul og svar på dobbeltesten. Gruer meg. Vis det går bra om en uke, håper jeg kvalmen forsvinner snart... føler meg mer død enn levende... [emoji13]

Jeg har lurt veldig på hvordan det går med deg!
Uff, ikke morsomt å kaste opp:(
Du er fortsatt på sykehus antar jeg.
Jeg er helt sikker på at du får gode nyheter på tul og duotest:) og forhåpentligvis slipper kvalmen taket snart!
Har du kommet deg over på gravidforum?

Back
Topp