Oss testetøser imellom

37583c64f01d064355a89371ec2d1d31.jpg
b93f59780303b54ee7918f293a8f0cd0.jpg
denne er tatt idag tidlig før tiden gikk ut [emoji87][emoji120]

Jeg har ikke så mye erfaring med cb pluss til tidligtesting, men på wondfo-testene er de eneste gangene jeg har fått strek etter tiden de gangene jeg har vært gravid, men det har vært en til to dager før jeg har fått strek før tiden. Får håpe det er slik for deg med denne testen også! :-)

Jeg synes jeg ser den også! :D Hvor mange dpo er du?

Jeg vet ikke, har nesten akkurat sluttet på p-piller. Testet egentlig bare for moroskyld med eBay tester, som fikk svake streker og etter det har jeg vel egentlig bare testet for å se om det blir noe sterkere. Ser ut som de blir sterkere innenfor tidsfristen iaf. MEN hadde TR(?) 14-17 januar, så det spørs om det er noe altså. Men føler jeg har noen symptomer, så blir spennende å se. Har aldri fått så mange streker uten at det har vært noe, men vet ikke helt hva jeg skal tro :wacky:

Da er siste test i pakka tatt, må ta en digital til senere, jeg SKAL se 3+. Ny blodprøve til mandag, som jeg håper har hatt en fantastisk stigning.

Sier stopp i testingen for denne gang. Nå MÅ den bli:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001Vis vedlegget 241655
Det er sååå fantastisk!!! Gratulerer så mye igjen! Dette SKAL holde helt til Oktober:smiley-bounce012
Kan jeg spørre hvilke symptomer du har?

Det er sååå fantastisk!!! Gratulerer så mye igjen! Dette SKAL holde helt til Oktober:smiley-bounce012
Kan jeg spørre hvilke symptomer du har?
Tusen takk for det:smiley-angelic003
Ikke så mange enda. Litt småvondt i brystene innimellom og småuggen. Det jeg har merket mest er menssmerter fra 7dpo, men det har gått mer og mer over til en strammende følelse i livmorområdet. Kjenner det skjer noe på en måte:)

Jeg har lurt veldig på hvordan det går med deg!
Uff, ikke morsomt å kaste opp:(
Du er fortsatt på sykehus antar jeg.
Jeg er helt sikker på at du får gode nyheter på tul og duotest:) og forhåpentligvis slipper kvalmen taket snart!
Har du kommet deg over på gravidforum?

Venter til mandag. Hvis alt ser bra ut da, skal jeg mote meg opp til å innta august-forum. Tør ikke helt tro at dette kan gå bra. Var jo på denne tiden jeg fikk beskjed om at det hadde gått galt sist...

Svar på blodprøver her også i dag. Fra å ligge på 327 på mandag i forrige uke til 42 på mandag denne uka :) Da håper vi el kommer om et par uker :) 2,5 uke siden vi oppdaget MA i uke 11 og Cytotec-kur. Kroppen er helt fantastisk noen ganger!

Venter til mandag. Hvis alt ser bra ut da, skal jeg mote meg opp til å innta august-forum. Tør ikke helt tro at dette kan gå bra. Var jo på denne tiden jeg fikk beskjed om at det hadde gått galt sist...

Denne gangen må det gå bra! Vet selv godt hvor vanskelig det er å tro at det skal gå bra når man har opplevd noe annet. Krysser fingrene og sender masse gode ønsker! :-)

7 dpo og testetøs som jeg er har jeg ventet på denne dagen som er startskuddet for testingen hos meg. Selvfølgelig negativ, da jeg produserer ikke nok HCG før mye nærmere ikm. Men morsomt å teste likevel [emoji2]
191fd766d8a3b51eba70ae79b28a1cee.jpg

7 dpo og testetøs som jeg er har jeg ventet på denne dagen som er startskuddet for testingen hos meg. Selvfølgelig negativ, da jeg produserer ikke nok HCG før mye nærmere ikm. Men morsomt å teste likevel [emoji2]
191fd766d8a3b51eba70ae79b28a1cee.jpg
7 dpo her også i dag. Brent av en test både i gåe og i dag:D Negative selvfølgelig. Nå venter jeg på tester i posten så blir noen dager til neste testingo_O

Back
Topp